Склопідіймач механічний відновлення
| |
zbir | Добавлено: 02.07.15, 17:31 | Сообщение # 1 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Як і в багатьох щасливих і не дуже власників ФІАТ ТІПО віднедавна почав проскакувати механічний склопідіймач у верхньому положенні скла водійської дверки.
Знайшов "робочий" б/в склопідіймач. Рідним хоч з бідою через раз можна було дотягнути скло до повного закриття, а куплений виявився функціонально ще більш вбитий.
Ціна нового склопідіймача космічна. Переходити на електро не пасує. Ставати знову на граблі, купуючи ще один б/в екземпляр, не бачив смислу. Був вибраний шлях відновлення, реставрації, ремонту наявного. Тобто, зайнятись науково-дослідною роботою з перспективою отримання Нобелівської премії, або обмежитись отриманим задоволенням від відновленні функціоналу окремо взятого власного авто.
Отже, висверлив заклепки механізму склопідіймача, розібрав - візуально без значних вікових виробіток. З направляючої вийняв пружину. Виявилось, що причина проскакування при дотягуванні скла - 2 обриви металевої спіралі. В другому придбаному механізмі обривів пружини не було, але на аналогічній ділянці - значна виробітка поверхні металевої пружини з тими ж негативними наслідками в роботі.
В обох склопідіймачах функціонал був відновлений шляхом перекручування пластини кріплення механізму до скла з одного кінця пружини на протилежний. При цьому проблемна дотягувальна ділянка пружини перемістилась в свіжу, раніше невикористовувану частину і від того склопідіймачі на дотягуванні скла запрацювали як нові.
В цілому нічого складного. Тому, чи потрібна ілюстрована покрокова інформація?
Сообщение отредактировал zbir - Чт, 02.07.15, 17:42
|
|
|
|
|