Клинить заднє праве колесо
| |
Spark_v | Добавлено: 11.01.12, 00:21 | Сообщение # 1 |
Новичок
В клубе с 16.08.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Scudo 1997
Объём, мощность и тип двигателя: 1.9 TD
Место парковки: Нововолинськ, Україна
| Привіт Усім! Місяць тому у мене почало клинити заднє праве колесо. Наприклад коли зупиняюсь біля світлофора, то не можу розпочати рух до поки не здам трішки назад. Після цього перебрав повністтю тормозну систему колеса, звів трішки колодки, і ніби перестало клинити, та на слизькій поверхні воно зхоплює раніш за усіх і автомобіль заносить у право. Колодки нормальні, пружини також, що робити?..
На перед дякую...
|
|
|
|
Александр_Алёшин | Добавлено: 11.01.12, 00:49 | Сообщение # 2 |
Главный администратор клуба
В клубе с 18.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Doblo Panorama 2007
Объём, мощность и тип двигателя: 1,4/77 л.с. 350А1000
Место парковки: Україна
| Все "зло" я так думаю в "колдуне"
На питання по ремонту авто адміністрація в особистої пошти та по e-mail не відповідає!
|
|
|
|
Крома | Добавлено: 11.01.12, 07:01 | Сообщение # 3 |
Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков
| В барабанных тормозах такое бывает. Надо поменять колодки местами или при невозможности поставить другие.
|
|
|
|
Spark_v | Добавлено: 11.01.12, 13:14 | Сообщение # 4 |
Новичок
В клубе с 16.08.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Scudo 1997
Объём, мощность и тип двигателя: 1.9 TD
Место парковки: Нововолинськ, Україна
| Можливо заміню праві на ліві, якщо клинитиме ліве, то заміню новими. А як правильно відрегулювати автопідведення?
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 11.01.12, 16:09 | Сообщение # 5 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Колодки до барабану притискаються штоками гальмівного циліндра. Якщо люфт є в передньому штоці, то при руху після гальмування передня колодка не відійде і буде клинити. При руху назад колодка припіднімається і заштовхує шток. Думаю причина таки в гальмівному циліндрі. Заміна колодок може поправити ситуацію, але "коні не винні". А автопідведення працює автоматично. Лише гайку треба підкрутити, щоб барабан без затирання став на місце і система гальмування швидше запрацювала в штатному режимі (потрібен час на певну кількість спрацювань гальма). Решта доправить сам механізм автопідведення. Кожен цикл спрацювання гальмівної системи прокручує гайку на один зубець. В подальшому при справній роботі автопідведення буде витримуватись стабільний робочий зазор між гальмівною колодкою і барабаном, а звідси і стабільна робота стояночного гальма, як певного індикатора здоров’я барабанної гальмівної системи.
|
|
|
|
Крома | Добавлено: 11.01.12, 18:28 | Сообщение # 6 |
Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков
| zbir Все правильно. Только при предельном износе самого барабана и колодок поршень в колесном цилиндре будет стремиться вывалиться и соответсвенно может заклинивать при возвращении. Еще замечу, что в системах с саморегулирущимися планками не стоит уменьшать количество щелчков ручника до минимума. Это может отключить систему саморегулировки.
Еще есть понятие активная, пассивная колодка. И при неудачном стечении обстоятельств активную колодку сам барабан затягивает. Вот спрошу у Spark_v. Перед тем как клинануть, тормоз рыкает?
И явление это мне известно со старых, старых времен. Когда самоподводящихся планок в помине не было.
|
|
|
|
Spark_v | Добавлено: 12.01.12, 00:53 | Сообщение # 7 |
Новичок
В клубе с 16.08.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Scudo 1997
Объём, мощность и тип двигателя: 1.9 TD
Место парковки: Нововолинськ, Україна
| Крома я вже не памятаю, бо після цього як я їх перебрав і відпустив трішки гайку самопідводу, вони перестали клинити... та коли на холодну починаєш рух, під час гальмування вони сильно труть і це дуже сильно чути в салоні... я не знаю правда як воно на вулиці звучить... після того як пару разів загальмую цей шкрегіт зникає, та колелесо дуже різко зхоплює, більше за інші. Коли гальма відпускаю колесо крутиться нормально. Сьогодні їздив на сервіс, там сказали, що у мене все нормально і якого милого я до них приїхав... Наближається зима))) і я починаю переживати(((
|
|
|
|
Крома | Добавлено: 13.01.12, 03:38 | Сообщение # 8 |
Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков
| Quote (Spark_v) під час гальмування вони сильно труть і це дуже сильно чути в салоні.. Ну а я назвал это " рыкают ". Звуки словами описать все таки непросто. Ну а все что тебе надо знать написанно выше.
|
|
|
|
|