Задачка по ПДД
| |
Mihalych | Добавлено: 18.10.12, 11:39 | Сообщение # 16 |
Помічник рульового
В клубе с 21.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Renault Scenic Conquest
Объём, мощность и тип двигателя: 1.6 16v
Место парковки: Львов
| Quote (zbir) дозволяє рух у зазначеному напрямку при увімкненому червоному сигналі світлофора
Вот это меня и смущает. Т.е. Если свет не красный, то стрелка перестает работать? Допускаю что при установке того светофора имелось в виду что можно направо ехать всегда, но подтверждения этого в ПДД я пока не вижу.
А на Выговского как раз все понятно, правый светофор по факту всегда разрешает движение прямо, НО при проезде на красный по стрелке обязан пропустить пешеходов(у них как раз зеленый в это время).
CreAtoR, слишком сложные рассуждения, ИМХО, да еще и с добавлением новых условий Quote (CreAtoR) то есть если бы горел красный правила должны быть однозначными, или да или нет. Иначе, если все начнут думать, некогда будет ездить
|
|
|
|
ВАХА | Добавлено: 18.10.12, 12:22 | Сообщение # 17 |
Автомобильных масел знаток Член клуба
В клубе с 24.02.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Доблик Большой Трудяга
Объём, мощность и тип двигателя: 1,9 multiJet 105коней
Место парковки: Донецкие степи,Днепровские реки
| тут 2 варианта-или напортачили установщики,или при красном мона направо,а при зелёном только налево
|
|
|
|
Viper | Добавлено: 18.10.12, 15:34 | Сообщение # 18 |
Помощник рулевого
В клубе с 23.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Lancia Dedra
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4
Место парковки: Lviv
| Quote (ВАХА) при красном мона направо,а при зелёном только налево
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 18.10.12, 17:45 | Сообщение # 19 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Mihalych, виходить, при червоному світлі правого світлофора їхати можна (наявність зеленої стрілки), при зеленому їхати можна (бо зелений), а при жовтому стояти (ПДР від 2012 року п. 8.7.3. г "жовтий забороняє рух і попереджає про наступну зміну сигналів").
І тут я знову вертаюсь до питання взагалі потрібності правого світлофора, який ще й безпричинно (якщо я правий про жовте світло) сповільнює без того напружений рух. Уточнення - з дороги зліва машинам заборонено поворот наліво, тобто рух за нашим проблемним правим світлофором по замовчуванню є безперешкодний (перехрестя на три дороги).
Quote (Mihalych) при проезде на красный по стрелке обязан пропустить пешеходов це зрозуміло в класичному випадку - повертаєш направо і ось він пішоходний перехід, пропускаєш і т.д. В нашому випадку пішоходний перехід за легким поворотом направо на відстані близько 50 метрів (з позиції світлофора невидимий). Не раз спостерігав як машини по правій полосі "вирвавшись" з-під цього світлофора (перехрестя ж практично успішно подолане) ці 50 скривлених направо метрів долають з прискоренням і практично не реагують на пішоходний перехід з його зеленим світлом.
Тому, правий світлофор не тільки не потрібний, а й небезпечний, так як виконує лише функцію відволікання уваги водіїв від контролю за дорогою.
|
|
|
|
|