Епічна ситуація мене спіткала несподівано.
Регата сама по собі підчас руху догори на затяжних підйомах починає глохнути, таке враження як при гальмуванні двигуном, якщо вижати в цей момент щеплення то двигун повністю глушиться. При тому коли зупинитись, щераз завестись, і хвилину потримати холості, продовження руху до наступного підйому безпроблемне. Почалося як то кажеться ні з того ні з сього. P.S. Регата 1.5, 138-й двигун, карб ДААЗ2108 (солекс), нульовик фільтр, запалення Діджіплекс
Були думки, що це пов"язано з заміною звичайного повітряного фільтра на нульовик (почалося невдовзі після заміни). Після заміни голка суміші на карбюраторі не регулювалась, і можливо забагато повітря при певних умовах.
Сьогодні розбирав карб, добрався до поплавкової камери, здалося що там замало бензини, якщо хтось може і не важко, ткніть будьласка мені в носа мануал по цьому карбу, в гуглі був, там пропонують тільки німецьке документальне відео
Найблищим часом планую:
-додати щеодин паливний фільтр, щоб подивитись чи бензонасос нормально качає бензин
-залізти в бак і подивитись чи часом трубка, котра смокче з баку бензину не вкоротилась магічним чином
-відрегулювати голку суміші карбюратора
-знайти безлюдну горку, змоделювати ситуацію, в котрій двигун заглохне,і розкрутити карб до поплавків, глянути чи там часом не сухо
Шановна спільното, куди ще дивитись??