Утечка масло с Гура
| |
ДоблоїД | Добавлено: 11.04.13, 11:53 | Сообщение # 1 |
Италолюбитель
В клубе с 02.04.13
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Добло 2002 (турок)
Объём, мощность и тип двигателя: 1,9 JTD
Место парковки: ЖИДачів
| постійно потрібно доливати мастило в гпк (гур) спершу грішив на це
знайшов як ремонтувати але не зберіг сторінку
міняючи гальмівні дощечки знайшов корінь зла
підкажіть куда сунути ніс і запхати руки й поковиряти інструментом
П.С. зараз займаюсь клапаном егр нема часу вивчати літературу
|
|
|
|
Rus32ab | Добавлено: 11.04.13, 13:51 | Сообщение # 2 |
Рулевой филиала ОСТОРОЖНО! ЗЛОЙ МОДЕРАТОР!
В клубе с 18.04.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Doblo, 2006
Объём, мощность и тип двигателя: 1.3 MultiJet 199А2000
Место парковки: Харьков, Украина
| Цитата (ДоблоїД) П.С. зараз займаюсь клапаном егр нема часу вивчати літературу По клапану ЕГР нажми в поиске " клапан ЕГР" и найдешь уйму информации
|
|
|
|
ДоблоїД | Добавлено: 12.04.13, 23:14 | Сообщение # 3 |
Италолюбитель
В клубе с 02.04.13
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Добло 2002 (турок)
Объём, мощность и тип двигателя: 1,9 JTD
Место парковки: ЖИДачів
| Звернув увагу на трубку що йде від насосу
"якось не правильно вона зігнута"
на офсайті деталей
можливо мале січення і виганяє в найслабшому місці
Їздив записуватись на заміну ремня грм, то майстер з ходу натякнув на повну заміну насоса. Мовляв там нічому текти, а насос не розбірний. невже попав...
|
|
|
|
mishanja_86 | Добавлено: 21.04.13, 23:21 | Сообщение # 4 |
Новичок
В клубе с 30.11.12
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Жовтий дублон. 2004 р.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.9 жтд
Место парковки: Ненька Україна. Славне місто Львів
| В мене була аналогічна фігня. Була протерта трубка обратки рідини ГУР з бачка до р\рейки, одна дирка як від голки, трошки сльозило. Прийшлося знімати (з одного боку--защолка, прямо під бампером, з другого--відкручував від р\рейки), відніс до зварщика, запаяли аргоновою зваркою. Поки політ нормальний. Двигун--1.9 жтд. Добавлено (21.04.13, 22:21) ---------------------------------------------
Цитата (ДоблоїД) Їздив записуватись на заміну ремня грм, то майстер з ходу натякнув на повну заміну насоса. Мовляв там нічому текти, а насос не розбірний. Ще й як розбірний, я сам власноручно розбирав. Якщо то майстер сказав що насос розбірний---він повний олень (пардон), пошли його нах. Найбільший геморой--зняти насос з машини (якщо потрібно, я знімав, бо міняв сальник на ньому). Якщо буде потрібна консультація--стукай в личку.
|
|
|
|
Крома | Добавлено: 22.04.13, 10:39 | Сообщение # 5 |
Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков
| СТО всегда ориентированно на замену узлов в сборе. Привинтить деталь в сборое много ума не надо.
На трубках подходящих к бачку давления нет. Можно даже замотать изолентой.
|
|
|
|
ДоблоїД | Добавлено: 28.04.13, 22:54 | Сообщение # 6 |
Италолюбитель
В клубе с 02.04.13
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Добло 2002 (турок)
Объём, мощность и тип двигателя: 1,9 JTD
Место парковки: ЖИДачів
| В вільний час настійливо копирсався в павутині і надибав на даний форум
Розберу подивлюсь що і як і буду вирішувати.
Цитата (mishanja_86) Ще й як розбірний, я сам власноручно розбирав.
а ось з цьго місця подетальніше якщо можна, який сальник, чи можна купити вільно (це про всяк випадок, проінформований значить озброєний ).
Наближаються вихідні і крім параду на полі будуть вирішувити проблеми з кермом.
П. С. зявиль перші проблеми від Рульвого. накапало на ремінь генератора тепер свистить на холостих оборотах.
Сообщение отредактировал ДоблоїД - Вс, 28.04.13, 23:05
|
|
|
|
ДоблоїД | Добавлено: 30.04.13, 19:24 | Сообщение # 7 |
Италолюбитель
В клубе с 02.04.13
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Добло 2002 (турок)
Объём, мощность и тип двигателя: 1,9 JTD
Место парковки: ЖИДачів
| Дуже терміново
У кого 1,9 JTD або інший звірте моє фото з станом змієвика у вас, а то дуже велика йморність що зігнута трубка і виганяє масло в слабшому місці посуті це є зворотній контур.
завтра на шрот їду
|
|
|
|
Rus32ab | Добавлено: 30.04.13, 22:02 | Сообщение # 8 |
Рулевой филиала ОСТОРОЖНО! ЗЛОЙ МОДЕРАТОР!
В клубе с 18.04.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Doblo, 2006
Объём, мощность и тип двигателя: 1.3 MultiJet 199А2000
Место парковки: Харьков, Украина
| У меня по всей длине диаметр одинаковый.
|
|
|
|
ДоблоїД | Добавлено: 30.04.13, 23:20 | Сообщение # 9 |
Италолюбитель
В клубе с 02.04.13
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Добло 2002 (турок)
Объём, мощность и тип двигателя: 1,9 JTD
Место парковки: ЖИДачів
| Чи правиль но я вас зрозумів. У вас перегинів вказаних стрілкою нема. Є "правильно" зігнуте коліно як на фото, зразу за другою стрілкою перед змієвиком (у кружку). У пості #3 з картинки є коліно для обходу патрубка повітря. я так думаю в коліно ви не догляділи його - сховане.
|
|
|
|
Rus32ab | Добавлено: 01.05.13, 00:16 | Сообщение # 10 |
Рулевой филиала ОСТОРОЖНО! ЗЛОЙ МОДЕРАТОР!
В клубе с 18.04.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Doblo, 2006
Объём, мощность и тип двигателя: 1.3 MultiJet 199А2000
Место парковки: Харьков, Украина
| ДоблоїД, Завтра гляну и отпишусь
|
|
|
|
Rus32ab | Добавлено: 01.05.13, 22:16 | Сообщение # 11 |
Рулевой филиала ОСТОРОЖНО! ЗЛОЙ МОДЕРАТОР!
В клубе с 18.04.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Doblo, 2006
Объём, мощность и тип двигателя: 1.3 MultiJet 199А2000
Место парковки: Харьков, Украина
| ДоблоїД, по Вашей просьбе выкладываю фото. (за качество изенити, фотографировал в позе "зю", но надеюсь поможет)
|
|
|
|
ДоблоїД | Добавлено: 17.05.13, 00:04 | Сообщение # 12 |
Италолюбитель
В клубе с 02.04.13
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Добло 2002 (турок)
Объём, мощность и тип двигателя: 1,9 JTD
Место парковки: ЖИДачів
| Ось винуватиця усіх бід
уся алюмінєва трубка мокра від опресовки до оресовки резинові шланги сухі повністю
і ще аж нині звернув увагу, обійма розірвана по всій довжині на швидкозємному фітінгу
фото випадкове (тому тільки уява) усе сухе було.
|
|
|
|
RallyFan | Добавлено: 17.11.13, 23:54 | Сообщение # 13 |
Италолюбитель
В клубе с 17.08.12
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: FIAT Doblo Combi 2012
Объём, мощность и тип двигателя: 1,4/77 л.с. 350А1000
Место парковки: Украина, Херсон
| Всем привет! Вчера поехал переобувать машину и заметил масляное пятно на тяге ГУРа с правой стороны. Сегодня залез под машину и увидел, что на самом гидроусилителе есть масляные пятна и видно, как из пыльника что-то сочится, но масляных пятин на защите и рядом находящихся деталей я не обнаружил. Нужен совет специалиста чтобы поставить предварительный диагноз! Машина на гарантии, пробег всего 9800км, в среду буду ехать к официалам.
Сообщение отредактировал RallyFan - Вс, 17.11.13, 23:56
|
|
|
|
Alex | Добавлено: 18.11.13, 00:12 | Сообщение # 14 |
Член клуба Супермодератор
В клубе с 04.07.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Kia Sportage 4
Объём, мощность и тип двигателя: 1.6 gdi
Место парковки: Україна
| Цитата RallyFan ( ) а тяге ГУРа с правой стороны. эта та которая водительская?
|
|
|
|
RallyFan | Добавлено: 18.11.13, 00:19 | Сообщение # 15 |
Италолюбитель
В клубе с 17.08.12
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: FIAT Doblo Combi 2012
Объём, мощность и тип двигателя: 1,4/77 л.с. 350А1000
Место парковки: Украина, Херсон
| Цитата Alex ( ) эта та которая водительская? да с водительской
|
|
|
|
|