Lancia Thema 2.0 t.i.
| |
bodensky | Добавлено: 02.03.11, 00:03 | Сообщение # 31 |
Италофанат
В клубе с 24.09.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Lancia Thema 2.0 turbo
Объём, мощность и тип двигателя: 1995,834С146
Место парковки: Бережани
| народ допоможіть бо я вже запутався,так скільки ремонтів в мого мотора на колінвал?в книжці пише що три по корені і три по шатун (0.254,0.301,0.508)-це розмір кладишів,а тепер прикол що в магазині кажуть що є 4-й і вроді 5-й ремонт то як поняти то що в книжці то то скільки ремонтів?Але прикол в тому що на вкладиші пише (20,30,)
|
|
|
|
bodensky | Добавлено: 02.03.11, 17:37 | Сообщение # 32 |
Италофанат
В клубе с 24.09.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Lancia Thema 2.0 turbo
Объём, мощность и тип двигателя: 1995,834С146
Место парковки: Бережани
| ау щось скажіть
|
|
|
|
Taras_Potatos | Добавлено: 02.03.11, 18:59 | Сообщение # 33 |
Член клуба
В клубе с 30.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Lancia Thema TD
Объём, мощность и тип двигателя: 2.5(8144.97S)
Место парковки: Львів
| От коли ти нарешті напейсав, шо у тебе за двиг можу з сумом повідомити, шо по Епіру у тебе оригінальний колінвал, і від 16в не підійде. Стосовно шатунів. Quote (bodensky) (0.254,0.301,0.508) Не розумію звідки ти взяв ці цифри. Вкладиші маркуються в дюймах. 0,01 0,02 0,03, а дюйм у нас 2.54 В основному я чув про стандарт, перший ремонт і другий ремонт. Якщо вірити екзисту , то по AE корінні є до 2 ремонтного, а шатунні до 3. А де тобі розповідали про 4 і 5 ремонтні розміри?
|
|
|
|
bodensky | Добавлено: 30.03.11, 23:04 | Сообщение # 34 |
Италофанат
В клубе с 24.09.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Lancia Thema 2.0 turbo
Объём, мощность и тип двигателя: 1995,834С146
Место парковки: Бережани
| Quote (Taras_Potatos) Не розумію звідки ти взяв ці цифри. Вкладиші маркуються в дюймах. 0,01 0,02 0,03, а дюйм у нас 2.54 В основному я чув про стандарт, перший ремонт і другий ремонт. Якщо вірити екзисту , то по AE корінні є до 2 ремонтного, а шатунні до 3. А де тобі розповідали про 4 і 5 ремонтні розміри? Я в курсі що вони маркеруються так,но в книжці(правда до Фіат крома) пише так як я написав.Тепер по вкладишах,найшов корінні 4-го правда фірми Кінг(цука не хочеться но прийдеться брати) а вот шато всьо ок будуть 3 -го Кортего.Завтра знімаю мотор і починаю знайому процедуру Добавлено (30.03.11, 22:04) --------------------------------------------- Одним словом в мене ситуація критична(( мотор робити не буду,так як не логічно,заказав машину під донора,мабуть буде проста 2.0, а можливо що 16клапанна,но без турби((( в результаті чого буду продавати свої добрі запчсті мотора,а це турбінка,голова,і .т.д
|
|
|
|
|