Корпус фільтра до Тіпо 1,4
| |
zbir | Добавлено: 14.02.13, 03:05 | Сообщение # 1 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Відсутність автоматичного регулювання температури повітря в корпусі фільтра при їзді в сиру і на грані морозу погоду призводить до зупинки двигуна з причини замерзання карбюратора.
У Львові така погода не рідкість. Тому шукаю пластиковий корпус фільтра з робочою восковою капсулою (вона, рухаючи шторкою, підтримує оптимальну температуру повітря для подачі в карбюратор).
Пропозиції надсилати на zbir@ukr.net
Сообщение отредактировал zbir - Чт, 14.02.13, 03:15
|
|
|
|
Крома | Добавлено: 16.02.13, 04:30 | Сообщение # 2 |
Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков
| Цитата (zbir) Відсутність автоматичного регулювання температури повітря в корпусі фільтра при їзді в сиру і на грані морозу погоду призводить до зупинки двигуна з причини замерзання карбюратора. Так оно и есть, да пока поиски идут надо просто зафиксировать заслонку в положении "горячий воздух". До +5 можно обратно не переключать. И так же полезно ознакомиться с устройством карбюраторной восьмерки-девятки. Там такая система имееться. Сравнить "капсулы".
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 17.02.13, 00:09 | Сообщение # 3 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Крома, заслонка з осені стоїть в зимовому положенні. Але поки допер в чому причина (за відсутності обвіски для забору підігрітого повітря на корпусі фільтра тягнуло просто з-під капоту) - вже був куплений другий карбюратор (відмив, блистить як в старого пса яйця, любуюсь). Тепер думаю яким способом хоча б частково вирішити заявлену проблему. Хочу найти робочу оригінальну систему. Як варіант, хоча б глянути на фото патрубка забору гарячого повітря - вигляд кожуху, до якого він приєднується.
На рахунок вісімки-девятки. Бачив на вісімці вкручений в корпус фільтра вакуумний термоклапан. Аналогічний по конструкції стоїть як комутатор вакууму на систему холодного запускуна двигуна Тіпи 1.4. Там термодиск, який реагує на температуру і комутує вакуум. А тут виконавчий механізм, який за рахунок великого коефіціенту терморозширення воску рухає заслонку, підтримуючи температуру змішаного холодного і гарячого повітря в значенні не менше +20 грд. Зображення капсули не знайшов.
Сообщение отредактировал zbir - Вс, 17.02.13, 00:30
|
|
|
|
Крома | Добавлено: 17.02.13, 05:00 | Сообщение # 4 |
Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков
| Цитата (zbir) Бачив на вісімці вкручений в корпус фільтра вакуумний термоклапан. Это не то. Вот это именно и есть стабилизатор температуры всасываемого воздуха http://autodoki.com/node/631 А вот ракурс на термосиловой элемент. http://www.autoopt.ru/catalog/003321-termoreguljator_vaz_2108_daaz/
Цитата (zbir) хоча б глянути на фото патрубка забору гарячого повітря - вигляд кожуху, до якого він приєднується. А Fiat ePER или http://www.elcats.ru/ не подходит?
Цитата (zbir) Але поки допер в чому причина Ну с таким я уже лет 20-30 назад разобрался. На будущее. Авто на газу гораздо чувствительней к этому отклонению.
Цитата (zbir) Хочу найти робочу оригінальну систему Это конечно, да всему этому много лет и долго ли найденное проработает?
|
|
|
|
madg | Добавлено: 17.02.13, 19:00 | Сообщение # 5 |
Член клуба
В клубе с 11.04.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Tempra 1,6ie 94г.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.6
Место парковки: Донецк
|
Завалялся вот такой слегка поломатый
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 17.02.13, 22:49 | Сообщение # 6 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Крома, ELCATS.RU не видає начинку і обвіску корпусу фільтра, окрім розхідника і патрубка забору холодного повітря.
От таке зображення рідного корпусу фільтра. Домалював вивід на патрубок забору гарячого повітря, каталог його не показує.
madg, такий корпус не підійде, він виглядає під двигун 1,1л.
Наглядне відео про воскові капсули http://video.mail.ru/bk/manur/8/17.html
Сообщение отредактировал zbir - Вс, 17.02.13, 23:35
|
|
|
|
Крома | Добавлено: 18.02.13, 06:47 | Сообщение # 7 |
Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков
| Цитата (zbir) каталог його не показує. Это значит, что деталь ремонту не подлежит и меняеться в сборе в составе узла.
Цитата (zbir) Наглядне відео про воскові капсули Это ремонту данного авто не поможет, лучше дай фотки своего имеющегося корпуса фильтра. Там где поломанно. Ведь восьмерошная деталь делает то что тебе надо. Имеет два входа ( горячий-холодный) и один выход на карбюратор. Так же имеет подходящий по температурным свойствам термосиловой элемент.
Застопорить внутренюю заслонку в корпусе и применить Ваз деталь в сборе снаружи, или отремонтировать имеющуюся заслонку при помощи элемента Ваз, это уж по обстоятельствам. От конструктива, степени разрушений зависит и личных способностей сделать руками.
Деталька над выпускным коллектором выжила?
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 18.02.13, 14:30 | Сообщение # 8 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Крома, якщо мова про кожух для забору гарячого повітря, то нема такої детальки. З цим проблеми не бачу. Маю від старого Форда Сієри 2.0л вакуумний температурний клапан, а в виконавчому механізмі мембрана виявилась з тріщиною, тому поки неробочий. Але все в металі, надійно. Якщо не знайду щось рідне, прикріплю до корпусу фільтра вирізку фордівського виконавчого механізму з виводами під патрубки. Десь так.
|
|
|
|
Крома | Добавлено: 18.02.13, 15:27 | Сообщение # 9 |
Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков
| Цитата (zbir) прикріплю до корпусу фільтра вирізку фордівського виконавчого механізму з виводами під патрубки. Тебе конечно виднее, да в Фиате и девятке ваккумные трубки в этой системе не применяються. И значит Ваз запчасти ближе к Фиатовсим по смыслу работы. Еще такой момент. И применив Ваз деталь и сообщив об этом на форуме, последователи смогут воспользоваться доступными запчастями, а не выискивать экзотику с Форда.
Цитата (zbir) кожух для забору гарячого повітря В Харькове его называют - совок.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 18.02.13, 20:23 | Сообщение # 10 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Не екзотика а халява. Така ж система з аналогічним по конструкції термовакуумним датчиком бачив на Фольксвагені Гольфі 2 1,3л. При такому варіанті в корпус фільтра поступає вже змішане повітря, а в Тіпи гаряче і холодне повітря змішуються пластиковою шторкою в пластиковому ж корпусі фільтра. Він і так підкапотною літньою жарою злегка деформований, а тут ще "штани" підкинуть жару. Хоча в Гольфі все в пластику. ХЗ.
Вирвусь на авторинок, подивлюсь і по ВАЗівському варіанту.
|
|
|
|
Крома | Добавлено: 19.02.13, 15:32 | Сообщение # 11 |
Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков
| Цитата (zbir) Фольксвагені Гольфі 2 1,3л. я такую восстанавливал. Так там моник стоял и требования к температуре выше.
Цитата (zbir) Він і так підкапотною літньою жарою злегка деформований это ты попутал свои личные ощущения с температурным режимом покапотного пространства. При исправной системе заслонка будет автоматически охлаждаться.
Применение Ваз усторойства видиться очень простым. Родная заслонка фиксируеться. Патрубком воздухофильтр подсоединяеться к Ваз детали. Второй край от Ваз тянеться к "совку". Ну а третья дырка выводиться куда поближе к фаре. Там где прохладней. Почует термоклапан жару, переключит на холодный. Холодный станет ледяным, термоклапан не обманешь, начнеться забор горячего. Естественно система займет некоторе промежуточное положение и карб получит свой тридцатиградусный воздух.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 22.02.13, 14:11 | Сообщение # 12 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| До колгоспу не дійшло. Знайшов оригінальний корпус фільтра з робочою капсулою, на морозі шторка щільно закривала холодний підвід повітря, при натисканні підпружинювала. В домашніх умовах при температурі 64оС щільно перекривався гарячий підвід повітря. Після установки виміряю температуру змішаного повітря на ходу. Зображення знайденого, вигляд воскової капсули, положення шторки при кімнатній температурі:
Залишилось питання по забірнику гарячого повітря - конструкція, як і де кріпиться. Може в кого є живий варіант, покажіть.
|
|
|
|
|