Біобензин 95 Super
| |
zbir | Добавлено: 17.10.13, 01:26 | Сообщение # 1 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Хотілось би почути думки тих фіатоводів (в неті інформації багато різної), які спробували 98 S і не злякались. Конкретно, що і на скільки змінювали в настройках карбюратора (в інжекторах треба дурити лямбду) тощо.
Особисті враження, висновки (третя заправка по 20 л):
- двигун прогрівається повільніще (на морози напевноповернусь на 92 бензин);
- на прогрітому двигуні стрілка датчика температуриантифризу стала показувати на 3-5 градусів менше;
- розхід збільшився (розрахунки пізніше, треба порівняти зіншими кутами випередження запалення на трамблері. Зараз стоять паспортні 10 градусів);
- холості впали (підстроїв якістю і кількістю накарбюраторі);
- на холостих двигун працює тихіше;
- потужність зменшилась, особливо відчувається нанепрогрітому двигуні (поки кут випередження запалення не міняв);
- на холодному двигуні початок розгону (малі оберти, 1 передача) з ривком.
Сообщение отредактировал zbir - Чт, 17.10.13, 01:29
|
|
|
|
вовар | Добавлено: 17.10.13, 08:44 | Сообщение # 2 |
Италоманьяк
В клубе с 05.03.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: fiat doblo 2002
Объём, мощность и тип двигателя: 1.9 qtd
Место парковки: Черкасси
| zbir.сосед по дому на вектре 1.8\два распредвала 150лс\через 5000км после капиталки присел на спиртосодержащий бензин.особих отличий с работе двигла не заметил\может из-за запаса мошности\.но после 2000км пробега сгорел 2-й поршень\по юбке дира с палец\ все остальние в норме.связано с бензином или нет удверждать не стану.но сосед вернулся на нефть.\не стал дергать судьбу за хвост\. удачи.
|
|
|
|
Ganskanada | Добавлено: 17.10.13, 09:47 | Сообщение # 3 |
Новичок
В клубе с 27.08.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Lancia Kappa
Объём, мощность и тип двигателя: 2.4 ......
Место парковки: Одесса
| Не знаю ? совпадение или нет ? но прокатился я на нем пару тысяч и в компе появилась "аврия управления двигателем ",говорят.что лямда-зону пипец :-( Почистил форсунки,зам.свечи и т.фильтр и все наладилось ! После залил один раз на укр-нафте обычный пятый и снова та-же история :-( Короче на этиой запрвке больше не буду заливать !! Когда на заправляюсь на "sokar" или shell все в порядке ! Не буду судьбу испытывать ! скупой платит дважды ! Не рекомендую :-)
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 17.10.13, 17:08 | Сообщение # 4 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| вовар, в сусіда напевно інжектор. А там для біобензину потрібна перепрошивка мозгів для коректного кута випередження запалення - тому, можливо, і прогорів поршень. В неті про таке пишуть. Один чоловік маючи МПЗ додав 6 градусів від попереднього 92 бензину (це на карбюраторному двигуні).
Ganskanada, на Укрнафті можна заправлятись тільки 92, він заводський тут проблем не повинно бути, 95-м - боже борони. От хочу визначитись з 95 S.
|
|
|
|
IceMaster | Добавлено: 17.10.13, 20:51 | Сообщение # 5 |
Италоманьяк
В клубе с 27.03.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat DOBLO, Chery KIMO
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4 V8
Место парковки: Донецкая Обл. Макеевка.
| Здесь немного обсуждали Биотопливо. http://club-fiat.org.ua/forum/21-637-10 и здесь http://club-fiat.org.ua/forum/38-6357-1
|
|
|
|
CreAtoR | Добавлено: 17.10.13, 22:10 | Сообщение # 6 |
Италоманьяк
В клубе с 14.06.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Ritmo 60L 1980
Объём, мощность и тип двигателя: 1,5 (138В3.048)
Место парковки: Одесса
| zbir, бесконтактное зажигание? оставь угол 10°. даже 2° раньше - тупеет на низах и больше сапунит. смесь желательно обогатить: в спирте уже и так есть кислород, ему для образования правильной смеси надо меньше воздуха. при бедной смеси как раз и получил повышенный расход и снижение мощности.
|
|
|
|
Перехожий | Добавлено: 19.10.13, 09:36 | Сообщение # 7 |
Италофанат
В клубе с 10.03.13
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Nuovo/KIA Sportage/Dokker
Объём, мощность и тип двигателя: Doblo:1.4 16V 95 л.с.
Место парковки: Украина
| http://autoeco.info/reqbe.php от себя по опытуна газели - да, выхлопная ржавеет сильнее. Но там никаких лямбдов нет.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 19.10.13, 22:58 | Сообщение # 8 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| CreAtoR, чи правильно я зрозумів, при правильній настройці карбюратора (підстройка гвинтами якості-кількості, більший жиклер) і трамблера, розхід не повинен бути більшим на 95S в порівнянні з попереднім 92? Коли перший раз залив 95S, холості зразу ж впали. Поставив на місце гвинтами якості-кількості. Карбюратор стоїть від двигуна 1,6 (в 1-й камері паливний жиклер більший від штатного для двигуна 1,4. Значить суміш вище холостих йде збагачена).
Під питанням кут випередження запалення. Паспортні 10 градусів випередження запалення для 95S напевно некоректні. З цим вже на трасі визначусь.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 22.10.13, 14:45 | Сообщение # 9 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Сьогодні на пробу вирішив до паспортних 10 додати 5 градусів випередження =15. Дивина. Стробоскоп показав наявні 4 градуси випередження, а до того на 92 стояли 10 градусів. Із заливкою 95 S регулювались лише холості на карбюраторі.
Значить при переході з 92 бензину на 95 Super колінвал став запізнюватись на 6 градусів. Ті самі додані 6 градусів згадувались здається на сайті тавроводів.
Ну і попередні дані. При переході на біобензин (при 4 градусах випередження запалення) розхід палива збільшився в порівнянні з 92, а в перерахунку вартості бензину на 1 км - однаково. Ще 40 літрів виїжджу і можна приймати остаточне рішення чи такий вже дешевий 95S.
|
|
|
|
CreAtoR | Добавлено: 22.10.13, 17:28 | Сообщение # 10 |
Италоманьяк
В клубе с 14.06.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Ritmo 60L 1980
Объём, мощность и тип двигателя: 1,5 (138В3.048)
Место парковки: Одесса
| zbir, какие 4°?? должно быть 10° при 800 об/мин и отключенном вакууме упреждения.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 22.10.13, 18:42 | Сообщение # 11 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| 10гр. на 92 перетворилися з настройкою якості суміші і обертів ХХ (800об.) на 4гр. з 95S. Тобто, при переході на 95S докрутив трамблером 6гр. до 10гр. Шланг, зрозуміло, з вакуумника знімався і заглушувався. Чим пояснити? Може причина в повільнішому згоранні 95S в порівнянні з 92. Коли буду вертатись на 92, ще раз заміряю кут випередження, чи зміниться.
Сообщение отредактировал zbir - Вт, 22.10.13, 18:44
|
|
|
|
CreAtoR | Добавлено: 22.10.13, 22:34 | Сообщение # 12 |
Италоманьяк
В клубе с 14.06.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Ritmo 60L 1980
Объём, мощность и тип двигателя: 1,5 (138В3.048)
Место парковки: Одесса
| zbir, на самом деле - фантастика. бо я решительно не понимаю каким образом ОЧ меняет УОЗ? у тебя карб, и трамблёр - сху...чего бы?
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 22.10.13, 23:26 | Сообщение # 13 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| CreAtoR, Відкатаю ще 40 л 95s, і коли перейду на 92, ще раз заміряю кут випередження запалення. Якщо буде 10 гр., значить фантастика, а якщо стане 16 гр. - тоді факт. Пару тижнів треба почекати, так як їздун я не багатий.
А поки з 10 гр. на 95S машина стала живішою, на холодну провали на низах пропали. Значить хотіла свій градус.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 23.11.13, 23:15 | Сообщение # 14 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Експеримент з 95S закінчив. Отже:
1. Відкатав останнюзаправку біобензину до сухого баку, залив 92 (все Укрнафта), поїздив. За стробоскопом до попередньо виставлених для двигуна 1,4 паспортних 10 градусів випередження іскри додалось 6-8 градусів (при переході з 92 на 95S градуси віднялись). Поправив знову до 10 градусів. CreAtoR, оттак живем, і не знаєм що піська х..м називається. :D 2.Розхід 95S бензину більшийвід 92 (під кожен настроювався трамблер і карбюратор). 3. Вартість 100 кмна обох бензинах виявилась однаковою (92 – 10,30грн./л, 95S –9,20 грн./л). 4.Динаміка авто на 95S відчутно гірша.5. З 95S трамблер більш коректно відпрацьовує через центробіжну і вакуумнусистеми корекції випередження іскри (може було б ідеально з новими пружинками – тут поки невизначеність). Зменшення октанового числа залитого бензинузбільшує динаміку наростання тиску в циліндрах при згоранні бензинової суміші, або інші причини – діло не в динаміці, а просто присутня різниця в енергоємності цих бензинів. Тим не менше, без корекції кута випередження запалення іскри буде перерозхід бензину разом з надлишковим виділенням тепла або в циліндрах, або в системі вихлопу, в залежності з чого на що переходити. Це при порівнянні 92 з 95S. Карбюратор дає можливість такі дослідиробити. Інше питання з інжекторами. Тут коректно порівнювати 95 з 95S. Але то окрема тема. Хто добровільно і свідомо піде на ризик з біобензином (стільки страшилок)? Враховуючи п. 2 на 92 бензин повернувся остаточно. Залишилось під 92попрацювати з пружинками центробіжного механізму корекції випередження іскри.
|
|
|
|
CreAtoR | Добавлено: 24.11.13, 01:38 | Сообщение # 15 |
Италоманьяк
В клубе с 14.06.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Ritmo 60L 1980
Объём, мощность и тип двигателя: 1,5 (138В3.048)
Место парковки: Одесса
| а я добавил пару градусов випередження и продолжаю мучать тварынку на 95-м спиртосодержащем. а детонация была, как оказалось, не из-за угла задранного, а из-за бедной смеси: сосало воздух со шланга вакуумного корректора угла, с того и угол неправильный был, и смесь бедная... так што да: Цитата оттак живем, і не знаєм що піська х..м називається
|
|
|
|
|