Машина не заводится в жару
| |
юра84 | Добавлено: 13.08.10, 21:04 | Сообщение # 46 |
Член клуба
В клубе с 27.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: fiat tipo 91г.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4 160А1.046
Место парковки: Донецк
| Borman эт хорошо его поисчем а вот какой манометр используется??? и где его брать??? П.С. вроде все пишут что врезают в топливную магистраль посему думаю штуцера нет.
|
|
|
|
юра84 | Добавлено: 14.08.10, 16:15 | Сообщение # 47 |
Член клуба
В клубе с 27.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: fiat tipo 91г.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4 160А1.046
Место парковки: Донецк
| Может кому еще надо будет вот нашел на Российском форуме:
Сообщение отредактировал юра84 - Сб, 14.08.10, 20:18
|
|
|
|
Александр_Алёшин | Добавлено: 15.08.10, 00:08 | Сообщение # 48 |
Главный администратор клуба
В клубе с 18.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Doblo Panorama 2007
Объём, мощность и тип двигателя: 1,4/77 л.с. 350А1000
Место парковки: Україна
| Quote (юра84) а вот какой манометр используется??? Обычный манометр, можно от систем отопления, короче любой который в барах показывает
На питання по ремонту авто адміністрація в особистої пошти та по e-mail не відповідає!
|
|
|
|
alex-shevchenko | Добавлено: 13.06.12, 14:28 | Сообщение # 49 |
Италофанат
В клубе с 01.06.12
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat punto 1995
Объём, мощность и тип двигателя: 1.1 55 176
Место парковки: Борисоглебск Россия
| У меня была проблема, зимой на прогретом движке иногда не заводился, нужно было долго гонять стартером чтоб завести, причина оказалась в датчике температуры который идет на мозги
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 15.08.12, 00:48 | Сообщение # 50 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Подібні проблеми були і в мене (в 30оС жару на гарячу з бідою заводився, на світлофорах глох, в русі спонтанно на секунд ~5-10 двигун відключався).
Заміна бензинового механічного насосу проблему не вирішила, хоча після хлюпання водою на насос машина заводилась без проблем.
Залишилась електрика. Виведені в салон світлодіоди-датчики в русі при сонячному світлі і секундних "провалах" в роботі двигуна давали нульову інформацію. Так як машина в мене проста, то вся електрика зводилась у зв’язці роботи магнітного датчика обертів і електронного блока на розподілювачі іскри і високовольтного трансформатора (свічки, електричні контакти на роз’ємах і акумулятор перевірені до того - все було справне).
Замітив, що корпус електронного блоку (принципово це є електронним ключем) на прогрітому двигуні був гарячий. Непорядок. Для полегшення теплового режиму повернув корпус розподілювача іскри так, щоб електронний блок на його корпусі не був біля бензинового механічного насосу (тут і розгадка чудесного відновлення роботи двигуна після охолодження насосу водою. Вода попадала і на металевий корпус електронного блоку, він скоренько остивав і працював до наступного перегріву). Між ними відстань була 4-5 см. Ще на корпус електронного блоку закріпив додатковий радіатор. Тобто, максимально полегшив тепловий режим роботи електронного ключа.
В результаті вже тиждень їжджу (було пару днів жари). Провали в роботі двигуна відсутні. І на малих обертах двигун став ідеально стійким.
Тішуся.
P.S. При поливі водою бензинового насосу охолоджується не тільки він один.
Сообщение отредактировал zbir - Ср, 15.08.12, 00:49
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 25.08.12, 23:44 | Сообщение # 51 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Прийшов замовлений новий електронний блок. Попередньо, для проби, зняв додатковий радіатор зі старого ел. блока на трамблері - знову почались провали в жару на прогрітому двигуні. З чистим серцем поставив новий ел. блок. Вже проїхав під 300 км. Двигун як годинник. Проблема остаточно вирішена.
|
|
|
|
Крома | Добавлено: 26.08.12, 17:14 | Сообщение # 52 |
Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков
| Quote (zbir) Двигун як годинник. Проблема остаточно вирішена. Вот и замечательно. Но остался дефектный електронний блок. Вот любопытно разбираеться ли он, и что внутри? Насколько такая деталь поддаеться ремонту?
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 26.08.12, 23:51 | Сообщение # 53 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Крома, дефект проявляв себе при температурі повітря ~30 градусів. Повний ацентой міг статись в любий час. Тому поставив новий ел. блок і сувмістив приємне з корисним - поїхав в Карпати (старий блок взяв з собою на всякий пожарний, але він так і не пригодився).
Ремонтувати не бачу смислу (115 грн.) Електронні елементи залиті полімером. Скільки коштує силовий елемент схеми?
А принцип роботи простий - ЕРС датчика (індуктивність) через електронний ключ в електронному блоці комутує 12 вольт на первинну котушку високовольтного трансформатора .... Звідси нічого диковинного всередині блоку я б не побачив.
|
|
|
|
Крома | Добавлено: 28.08.12, 01:33 | Сообщение # 54 |
Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков
| zbir В принципе с тобой согласен. Да изучение схемотехники таких узлов просто полезно для общего развития. Все равно ведь дохлый.
Quote (zbir) А принцип роботи простий - ЕРС датчика (індуктивність) через електронний ключ в електронному блоці комутує 12 вольт на первинну котушку високовольтного трансформатора Это логика работы коммутатора Ваз 2108 и значит в трудную минуту и его применить можно. Да для уверенности такой замены и надо точно знать как устроен Фиат узел.
Quote (zbir) Скільки коштує силовий елемент схеми? На такие вопросы в Харькове отлично отвечает http://www.kosmodrom.com.ua/ STGB10NB37LZ (Automotive ignition) 11,00 гр Это первый попавшийся.
|
|
|
|
|