Кришка розширювального бачка
| |
zbir | Добавлено: 25.10.11, 02:15 | Сообщение # 1 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Мав проблему з системою охолодження. То в салонному радіаторі періодично чув звук хлюпаючої води, то рівень антифризу постійно гуляв. І ще при прогрітому двигуні патрубки охолоджувальної системи були злегка надуті. Спершу думалось як в тому анекдоті – може так і треба. А далі з’явилась повздовжня тріщина на одному з патрубків салонного радіатора – замінив. І от в один прекрасний сонячний недільний день ми з сім’єю подались на оглядини Олеського, Золочівського і Підгорецького замків. Доїхали до першого без пригод. Тільки зупинив машину, всі вийшли, і тут хлопок під капотом. Варіант теракту зразу відкинув, бо підсвідомо був готовий до сюрпризів системи охолодження. Відкрив капот, а там верхній патрубок радіатора розірваний, антифриз розбризканий – халепа, а до дому далеко, неділя. Жінку відправив подалі від «а може там щось зламалось» дивитись таємничі підвали замку (однією проблемою стало менше) і зайнявся практичними речами. За допомогою місцевих автомобілістів переговорив з власником єдиного в місті магазинчика автозапчастин. Прекрасний чоловік. Приїхав, відкрив магазинчик, і там знайшовся набір з 2 патрубків до дев’ятки. Один з них, такий же зигзагоподібний, після укорочення на 2 см прекрасно сів на місце розірваного. Кришку бачка залишив недокрученою (поради бувалих як тимчасовий, або постійний варіант вирішення проблеми). Решту замків ми благополучно відвідали. Маса вражень. Фото і т.д. Надалі долю випробовувати не хотілось. Все вказувало на несправність кришки розширювального бачка – не стравлювався надлишковий тиск в системі. Після заміни кришки на нову все стало на місце. Тепер на прогрітому двигуні патрубки пружні, а не надуті (за довідником кришка повинна втримувати надлишковий тиск 1 бар, далі повинна стравлювати повітря). Рівень антифризу стабільний, хлюпань в салонному радіаторі нестало. Навіть незрозумілі короткочасні покази датчика температури ще непрогрітого двигуна до 130 градусів щезли. Інформація, думаю, буде корисною для відвідувачів сайту, так як раніше читав про схожі описи несправностей в тому числі і на інших сайтах. А їзду з недокрученою кришкою бачка не сприймаю, бо в самий відповідальний момент вона може виявитись докрученою і станеться велика бяка, чого нікому не бажаю.
|
|
|
|
leo970 | Добавлено: 25.10.11, 10:11 | Сообщение # 2 |
Член клуба
В клубе с 18.02.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Ford Probe 2
Объём, мощность и тип двигателя: 2.5 180л.с
Место парковки: Бердичев -- Польша
| Во всех современных машинах система охлаждения работает под давлением Такие неприятности возникают из за поломки клапана крышки и ето не удивительно После того как столкнулся )))
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 23.12.13, 00:47 | Сообщение # 3 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Хочу порправити свої не зовсім вірні висновки (заміна кришки розширювального бачка системи охолодження не вирішила всі питання).
Проблеми з системою охолодження були і далі в різних проявах. Все закінчилось із заміною прокладки головки блоку циліндрів літом 2013 року. Вже півроку все в нормі. Антифриз не доливаю, температурна стрілка "не гуляє" - плавно і вяло показує наростання температури і чітке її утримування термостатом, патрубки на прогрітій машині злегка тугенькі.
Все стало на свої місця.
Сообщение отредактировал zbir - Сб, 16.07.16, 22:39
|
|
|
|
avto_life | Добавлено: 07.02.14, 00:57 | Сообщение # 4 |
Новичок
В клубе с 04.02.14
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Фиат Типо 1989
Объём, мощность и тип двигателя: 1.9
Место парковки: Киевская обл.
| Был случай когда приехала машина которая постоянно кипела. Хозяин и головку делал и термостаты менял, а причина была в прогнившем патрубке и пробке расширительного бачка. Долго он после такого ремонта головки вспоминал тех мастеров (сальники клапанов начали кидать масло ).
|
|
|
|
|