/----/ ЗДЕСЬ МОЖЕТ БЫТЬ ВАША РЕКЛАМА! /------/

Важные объявления
ФИНАНСОВАЯ ПОМОЩЬ КЛУБУ! Подробности тут...

Последние темы и видео
Последние темы Объявления автобазара Последнее видео
14.03.24 И снова расход топлива.
08.03.24 Кто какое масло заливает в с...
27.02.24 БЛОК УПРАВЛЕНИЯ СИСТЕМЫ КОНТ...
25.01.24 Фиат 263 1.6 не заводится по...
21.01.24 Моторное масло
12.01.24 P245B Ошибка ЕГР
07.01.24 Длительный прогрев двигателя...
30.12.23 Замена прокладки клапанной к...
06.12.23 ГБО, что выбрать!?
06.12.23 Моторно-масляный ликбез

Все последние темы >>>
21.04.23 куплю подрамник на Фиат гранд ...
30.11.21 Куплю элстеклоподьемник темпра
15.11.21 Продам диски
12.11.21 Doblo 1.3 Cargo пассажир
19.10.21 Автомагазин "Авторитет&qu...
02.10.21 куплю шторку багажника
29.09.21 Фиат Регата 1,7Д по запчастям
22.07.21 Куплю литые диски на Fiat Tempra
19.06.21 Куплю передние пружины
18.03.21 Запчасти 1.9 JTD

Ко всем разделам "автобазара" >>>

Fiat Doblo Замена сальника кол...


Последние комментарии >>>

  • Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: Alex  
Список форумов клуба FIAT » Автомобили FIAT - ремонт, обслуживание (Флуд категорически запрещен!) » Fiat Doblo - I/ Doblo - II/ Doblo - III (Nuovо) » Двигатель и его системы » Проблема з двигуном. Валить білий дим (Fiat Doblo Cargo, 2004, 1,3 JTD Multijet, на одометрі 180000)
Проблема з двигуном. Валить білий дим
Monsta
Добавлено: 28.10.18, 13:17 | Сообщение # 1

Новичок
В клубе с 07.10.18
Возраст: загрузка...
Сообщений: 5
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat Doblo Cargo 2004
Объём, мощность и тип двигателя:
1,3 JTD Multijet
Место парковки: Ukraine

Доброго дня.  Десь з місяць назад загорівся ідеєю купити авто. До цього була машина, продав, і потім підшуковував якийсь недорогий варіант для роботи. тижні три тому на сайті автооголошень на очі потрапив Добло за достатньо невеликі гроші. Поїхав, подивився, все влаштовувало, сторгувались - купив. Через день поїхав на заміну всіх фільтрів і масла. Ще через кілька днів поїхав на роботу. Авто повністю влаштовувало. Щоб завестись, стартер крутить 2-3 секунди. Двигун працював рівно. Позавчора приїхав з Києва, проїхав десь 350 км, все добре, нічого не відволікає, приїхав додому, годинку авто постояло і поїхав ще по своїм справам.  Їхав неквапливо (дороги не дозволяють), аж тут почувся  стук під капотом і так якось стало схоже, ніби зчеплення почало "вести". Я відразу вимкнув двигун, відкрив ручкою капот з салону, ну і відкрив двері, щоб піти подивитись, що там під капотом. Вікриваю двері, повертаю голову і бачу, що ззаду авто туман, і запах такий чи то диму, чи топлива. Відразу не помітив в зеркало, бо вже темно було давно. Відкрив капот, видно, шо де-не-де мокро. Подумав, може в калюжу влетів і вода розбризкалась. Заглянув під низ - шось капає. На палець взяв - ніби масло, нюхаєш - ніби дизель. І то добре так капає.   Щуп двигуна дістав - здається, масло є. Приїхали друзі, подивились, спробували завести - завелась, працює, відразу через 2-3 секунди заглушили. Але при заводці я помітив, що загорілась лампочка топлива, хоча до цього було десь на дві поділки вище (тобто від моменту, коли я заглушив авто, як почув звуки, і поки приїхали друзі, пройшла десь година і топливо якось вилилось, під машиною була незрозуміла калюжа). Притягнули авто до друга, на слідуючий день почали з ним розбиратись. На перший вигляд, проблема була пов'язана з топливом, точніше, з ТНВД і бачком, де міняється топливний фільтр (вибачте, якшо щось не так так напишу, а якось по своєму), бо і там, і там проступало топливо. Розібрали ТНВД, таке ніби резинки просіли. Поїздив, пошукав, в магазинах нема ремкомплектів, тільки під замовлення, підібрав так пару штук, але підійшла одна, та, що ззовні ставиться. Поміняли. На бачку теж зняли, підтягнули все, поставили. Кілька разів повмикали запалювання, насос прокачав, подивились, все сухо, ніде нічого не підтікає.. Завели. Завелась добре, все працює, все добре, все рівно. Заглушили, ще на всяякий случай подивились, провірили - сухо. Знов завівся, виїжджаю задом з гаража, потім за ворота, чуть піддав газку (трішки нахил дороги був) - знов почув стук під капотом, двигун почав підтроювати. Дивлюсь в зеркало - дим валить білий густий. Заглушив, відкрили капот, подивились - сухо.  Завів знов - нормально робить. Трішки розгазував - знов почала троїти і дим валить. Заглушив. Знов позаглядували - сухо. Під машину - соляра валить, мало не річечками стікає. Ще раз завели, щоб провірити, звідки ж вона йде, знов трішки розгазували - почала сама набирати різко оберти, на педаль газу не реагувала - заглушили, більше не заводили. Затягли назад в гарад, ще раз провірили, в тих місцях, де робили - сухо. Спробували підтягнути голову - затягнута. Помітили, шо біля 1 і 2 форсунок ніби мокро, але вже туди не лізли. Ще раз провірили щуп - незрозуміло, є чи нема масло, але дійшли висновку, шо таки нема. Таке відчуття, шо топливо погнало в масло, чи шо. І таке як топливо в циліндрах не згоряє, через що білий дим, а те топливо, шо не вигоріло і не випарувалось, витікає через гофру в трубі. ЕГР заглушений, комп ніяких помилок не бачить, чеки не світяться. Ну дим не то, шо чуть дим, а тупо туман, шо ззаду нічого й не видно. Попередній власник казав, шо свої форсунки реставрував недавно. І що, в яку сторону копати?

   


Jex
Добавлено: 28.10.18, 14:35 | Сообщение # 2

Кандидат в ЧК
В клубе с 15.01.13
Возраст: загрузка...
Сообщений: 898
Последний визит: загрузка...

Авто: фиат добло 2007
Объём, мощность и тип двигателя:
1.3 75лс 199А2000
Место парковки: г.харьков украина

ну так откуда соляра валит нашли? и масло есть, или всетаки нету. а то так хрен поймешь че там у вас.
    больше конкретики плиз, чтоб понятно было куда копать, тогда и понятно будет.
  а то сейчас можно кучу всего насоветовать

   
Alex
Добавлено: 28.10.18, 18:34 | Сообщение # 3

Член клуба
Супермодератор
В клубе с 04.07.10
Возраст: загрузка...
Сообщений: 5553
Последний визит: загрузка...

Авто: Kia Sportage 4
Объём, мощность и тип двигателя:
1.6 gdi
Место парковки: Україна

Цитата Jex ()
а то сейчас можно кучу всего насоветовать
золотые слова
Цитата Monsta ()
якийсь недорогий варіант для роботи. тижні три тому на сайті автооголошень на очі потрапив Добло за достатньо невеликі гроші.
ключевые слова теперь станет, подороже в несколько раз.

   
Jex
Добавлено: 28.10.18, 18:43 | Сообщение # 4

Кандидат в ЧК
В клубе с 15.01.13
Возраст: загрузка...
Сообщений: 898
Последний визит: загрузка...

Авто: фиат добло 2007
Объём, мощность и тип двигателя:
1.3 75лс 199А2000
Место парковки: г.харьков украина

да не пугай ты сразу , мне кажется ничего там страшного нету

   
Monsta
Добавлено: 29.10.18, 01:32 | Сообщение # 5

Новичок
В клубе с 07.10.18
Возраст: загрузка...
Сообщений: 5
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat Doblo Cargo 2004
Объём, мощность и тип двигателя:
1,3 JTD Multijet
Место парковки: Ukraine

Ні, масло все-таки є, сьогодні перевірили. І рівень здається не понизився і не підвищився, на щупі не дуже видно було, масло світле, недавно поміняв, як тільки купив. Після вчорашнього огляду не знайшли, звідки топливо капає. Час був вже пізній, візуально не визначили місце.

"Невеликі гроші" - це не значить, шо я купив авто за 500$ і радуюсь, що в мене "недорога класна тачка". Грузовий варіант, на ринку варіюється ціна 2,5 - 4 к. Ну я взяв не за 4.

На  авто за 2 тижні накатав 2 к км, ніяких проблем не було, на заправках біля дороги (на бочках) не заправлявся, тільки на перевірених (ну це не значить, що ВОГ чи ОККО). Хоча є одна якась незрозуміла, хз, думаю, що все-таки лєвака якого влив і полетіли форсунки.  Авто нормально заводиться, працює, але при натисканні газу ніби як чи топлива не вистачає, чи просто перестає працювати 1-2 циліндри. Спробую завтра по можливості подивитись місце звідки виливається топливо. 

Це поки всі ознаки, які я можу на перший погляд дати. Я не великий автомобіліст-моторист, розказую по макимуму все шо бачу. Ну і розумію, шо вам теж важко "лікувати по фотографії".

   
Jex
Добавлено: 29.10.18, 22:14 | Сообщение # 6

Кандидат в ЧК
В клубе с 15.01.13
Возраст: загрузка...
Сообщений: 898
Последний визит: загрузка...

Авто: фиат добло 2007
Объём, мощность и тип двигателя:
1.3 75лс 199А2000
Место парковки: г.харьков украина

ну давай уточняй конкретней что там у тебя, а то уже пальцы чешутся советов написать))

короче не удержался, начну с первого: если много дыма белого, прямо туча, то это могло прокладку пробить в голове. хватит пока , ждем уточнений

   
Крома
Добавлено: 30.10.18, 09:00 | Сообщение # 7

Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Сообщений: 1780
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков

Цитата Monsta ()
Під машину - соляра валить, мало не річечками стікає
Это главная задача.
До выяснения конкретной точки течи остальной чепухой наудачу заниматься бессмысленно.
И уж точно волшебный компьтер про разгерметизацию ничего не сообщит.
Если течет наружу, то внутрь попадает меньше.
Соответственно про нормальную работу мотора речи быть не может.

Цитата Monsta ()
Попередній власник казав, шо свої форсунки реставрував недавно.
Вот факт постороннего вмешательства. Огрехи ремонта не такое уж редкое явление.

Капающая на выхлопную трубу солярка устроит настоящую дымовую завесу.
Дымогенератор в танке как то так устроен.

Цитата Monsta ()
На  авто за 2 тижні накатав 2 к км
Да все в порядки было с авто в момент покупки.
Но они все таки они ломаються и каждаго своя судьба.

Автосуеверие гласит  -   Авто "не любит" менять владельца и мстит.
Убеждался часто.  smile 

Текст в линеечку без абзацев и новых строк трудно читаем.

   
Monsta
Добавлено: 04.12.18, 20:36 | Сообщение # 8

Новичок
В клубе с 07.10.18
Возраст: загрузка...
Сообщений: 5
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat Doblo Cargo 2004
Объём, мощность и тип двигателя:
1,3 JTD Multijet
Место парковки: Ukraine

Вибачте, що довго не писав, мало часу було і щось за форум забув. Як мені сказали на сервісі (неофіційному, звичайно ж), проблема в тому, що соляра пішла в масло (я ще не уточняв, через що саме), і що внаслідок цього прийшов мідний таз турбіні. Авто ще на сервісі.Замовив іншу турбіну, але рідну відправив на діагностику  і на оцінку ремонту, її вже три тижні не вертають, а трубочки/болти/прокладки з нею, тому ту, що замовив, два тижні не можуть поставити, бо рідну не вертають. А так здається все.

Я розумію, що в один текст читати важко, але ж я і не твір писав) Хотів максимально детально розповісти про ситуацію. Добре, що хоч розділові знаки не погубив)
 
Буду ще щось конкретніше знати - відпишу. Всім поки дякую.

   
Rus32ab
Добавлено: 04.12.18, 23:15 | Сообщение # 9

Рулевой филиала
ОСТОРОЖНО! ЗЛОЙ МОДЕРАТОР!
В клубе с 18.04.11
Возраст: загрузка...
Сообщений: 835
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat Doblo, 2006
Объём, мощность и тип двигателя:
1.3 MultiJet 199А2000
Место парковки: Харьков, Украина

Теперь осталось решить проблему с попаданием дизтоплива в масло.

   
Jex
Добавлено: 05.12.18, 20:03 | Сообщение # 10

Кандидат в ЧК
В клубе с 15.01.13
Возраст: загрузка...
Сообщений: 898
Последний визит: загрузка...

Авто: фиат добло 2007
Объём, мощность и тип двигателя:
1.3 75лс 199А2000
Место парковки: г.харьков украина

а че там его решать, могу сразу сказать откуда салярка в движке,если тнвд не перебирали ,то 90% с него, там вал изнашивается и льет саляру в двигатель.
 когда свой перебирал был в шоке что так сделано, все на резиночках и один сальник

   
Список форумов клуба FIAT » Автомобили FIAT - ремонт, обслуживание (Флуд категорически запрещен!) » Fiat Doblo - I/ Doblo - II/ Doblo - III (Nuovо) » Двигатель и его системы » Проблема з двигуном. Валить білий дим (Fiat Doblo Cargo, 2004, 1,3 JTD Multijet, на одометрі 180000)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
[ Кто сегодня был на форуме ] [Статистика пользователей]
Хостинг от uCoz | sitemap |
Яндекс.Метрика

Для корректной работы с сайтом и форумом рекомендуем использовать браузеры
For the correct work with the site and the forum recommend you to use browsers
Firefox, Opera, Chrome
Internet Explorer не поддерживается принципиально

RSS | Обратная связь