/----/ ЗДЕСЬ МОЖЕТ БЫТЬ ВАША РЕКЛАМА! /------/

Важные объявления
ФИНАНСОВАЯ ПОМОЩЬ КЛУБУ! Подробности тут...

Последние темы и видео
Последние темы Объявления автобазара Последнее видео
14.03.24 И снова расход топлива.
08.03.24 Кто какое масло заливает в с...
27.02.24 БЛОК УПРАВЛЕНИЯ СИСТЕМЫ КОНТ...
25.01.24 Фиат 263 1.6 не заводится по...
21.01.24 Моторное масло
12.01.24 P245B Ошибка ЕГР
07.01.24 Длительный прогрев двигателя...
30.12.23 Замена прокладки клапанной к...
06.12.23 ГБО, что выбрать!?
06.12.23 Моторно-масляный ликбез

Все последние темы >>>
21.04.23 куплю подрамник на Фиат гранд ...
30.11.21 Куплю элстеклоподьемник темпра
15.11.21 Продам диски
12.11.21 Doblo 1.3 Cargo пассажир
19.10.21 Автомагазин "Авторитет&qu...
02.10.21 куплю шторку багажника
29.09.21 Фиат Регата 1,7Д по запчастям
22.07.21 Куплю литые диски на Fiat Tempra
19.06.21 Куплю передние пружины
18.03.21 Запчасти 1.9 JTD

Ко всем разделам "автобазара" >>>

Fiat Doblo Замена сальника кол...


Последние комментарии >>>

  • Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: Alex  
Список форумов клуба FIAT » Автомобили FIAT - ремонт, обслуживание (Флуд категорически запрещен!) » Fiat Doblo - I/ Doblo - II/ Doblo - III (Nuovо) » Двигатель и его системы » Заглушив, та не завів (Добло 1,9)
Заглушив, та не завів
yroma
Добавлено: 01.01.20, 20:09 | Сообщение # 1

Новичок
В клубе с 12.11.19
Возраст: загрузка...
Сообщений: 8
Последний визит: загрузка...

Авто: Фіат Добло
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9
Место парковки: Львів

З новим роком всіх! Маю таку проблему із своїм добликом. Зранку заводиться з пів оберта, а далі як повезе. Можна проїхати 2-3 кілометри, заглушити та вже не заведеться, можу їздити цілий день, глушити, заводити, та в один прекрасний момент знову не заведеться. За годин 5-6 простою знову заводиться з пів оберта.
Що робив, провіряв: Підключаюсь телефоном Альфою через блютузний адаптер до блока управління двигуном, помилка тільки одна Р0683, але вона є завжди, бо не працює одна свічка накалу(не звониться), більше помилок нема. Стартер, акумулятор крутять добре, тиск в рампі (коли не заводиться, а кручу стартером)набирається швидко до 300-400, але таке враження що на форсунки не подається команда на відкриття. Містика якась.
Форсунки льють в обратку 20мл за 30 секунд з чотирьох разом. А з трубки в яку зливають форсунки сильно тече солярка, навіть як не заведений, а включене запалення(працює насос в баку), не знаю чи так має бути?
І ще замітив що коли глушу двигун, або перестаю крутити стастер(коли не заводиться) тиск в рампі миттєво падає до 5-10бар, також не знаю чи так має бути?
Я дизеліст всього 2 місяці(перед тим були бензинки), а вже місяць мучусь, машину залишаю наніч в різних місцях львова.
Підкажіть що може бути, де ще ритись, порадьте нормальний сервіс по дизелях. Дякую!
Добло 2009року, турбодизель


Сообщение отредактировал
yroma - Ср, 01.01.20, 20:13

   


анатолий
Добавлено: 01.01.20, 23:49 | Сообщение # 2

Член клуба
В клубе с 21.07.10
Возраст: загрузка...
Сообщений: 214
Последний визит: загрузка...

Авто: FIAT Tіpо 1989р ремонт фіатів та ін
Объём, мощность и тип двигателя:
1.4
Место парковки: Львов

І вас з Новим роком  обьєм двигуна 1.9

Сообщение отредактировал
анатолий - Ср, 01.01.20, 23:51

   
yroma
Добавлено: 02.01.20, 07:59 | Сообщение # 3

Новичок
В клубе с 12.11.19
Возраст: загрузка...
Сообщений: 8
Последний визит: загрузка...

Авто: Фіат Добло
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9
Место парковки: Львів

Цитата анатолий ()
І вас з Новим роком  обьєм двигуна 1.9

Так

   
Jex
Добавлено: 02.01.20, 11:28 | Сообщение # 4

Кандидат в ЧК
В клубе с 15.01.13
Возраст: загрузка...
Сообщений: 898
Последний визит: загрузка...

Авто: фиат добло 2007
Объём, мощность и тип двигателя:
1.3 75лс 199А2000
Место парковки: г.харьков украина

так то на рампе имеется датчик давления топлива, он и может мозги компосировать. у нас на 1.3 он слева (водительской стороны) начни с него
ну а так похоже на умирание форсунок, у меня при 5 кубиках в минуту уже не заводилась машина. на холодную заводилась с полтыка , на горячую мог не завести, только с толкача. а потом и на холодную перестала заводиться, но при этом одна из форсунок выдавала уже 7 кубиков

   
анатолий
Добавлено: 02.01.20, 11:32 | Сообщение # 5

Член клуба
В клубе с 21.07.10
Возраст: загрузка...
Сообщений: 214
Последний визит: загрузка...

Авто: FIAT Tіpо 1989р ремонт фіатів та ін
Объём, мощность и тип двигателя:
1.4
Место парковки: Львов

Форсунки

   
yroma
Добавлено: 02.01.20, 17:44 | Сообщение # 6

Новичок
В клубе с 12.11.19
Возраст: загрузка...
Сообщений: 8
Последний визит: загрузка...

Авто: Фіат Добло
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9
Место парковки: Львів

А хіба так може бути через форсунки, що за цілий день я 20 разів(образно)  глушу, з пів тика завожу, і на гарячу, і на теплу,і на холодну, а на 21 раз оп і не заводиться. І датчик тиску в рампі адекватно тиск показує і коли заводиться, і коти ні. Та і помилки б якісь відповідні були по тиску. Дякую!

   
yroma
Добавлено: 04.01.20, 13:09 | Сообщение # 7

Новичок
В клубе с 12.11.19
Возраст: загрузка...
Сообщений: 8
Последний визит: загрузка...

Авто: Фіат Добло
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9
Место парковки: Львів

Всім привіт! Ситуація починає розяснюватись. Добився сьогодні що знову не заводиться Доблик. Замітив шо подається вакуум на ту штуку(фото, дросельна заслонка напевно). Знімаю шланг(і глушу, щоб не втікав вакуум), машина заводиться з півоберта. Йду по шлангу, там вакуумний електроклапан. При не заведеній машині, викл. запалення на нього подається 0 вольт, включене запалення-9вольт, заведена машина(з відєднаним вакуом від дросельної) -10,5вольт. По характеристиках електроклапана - він 12-ти вольтовий. Питання: здох електорелапан, чи мозок не дає 12 вольт, не дає заводитись двигуну по якійсь причині, або глючить? Коли відєдную розєм з електроклапана, дає помилку по управлінню дроселем. Зарас попробую дати з акумулятора 12 вольт на нього.
Інших помилок нема.
Прикрепления: 1547760.jpg (53.2 Kb)


Сообщение отредактировал
yroma - Сб, 04.01.20, 13:11

   
yroma
Добавлено: 04.01.20, 13:35 | Сообщение # 8

Новичок
В клубе с 12.11.19
Возраст: загрузка...
Сообщений: 8
Последний визит: загрузка...

Авто: Фіат Добло
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9
Место парковки: Львів

Напевно все таки здох той електроклапан, бо 12 вольт йому також не допомагає. Але питання чому не завжди він глючить, а тільки деколи, як йому захочеться, або ще десь криється якась проблема. Поміняю той електроклапан, відпишусь, може комусь пригодиться.

Сообщение отредактировал
yroma - Сб, 04.01.20, 14:01

   
yroma
Добавлено: 04.01.20, 14:28 | Сообщение # 9

Новичок
В клубе с 12.11.19
Возраст: загрузка...
Сообщений: 8
Последний визит: загрузка...

Авто: Фіат Добло
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9
Место парковки: Львів

Моя помилка що не дивився на "требуюєму" і виміряну масу повітря, недобирає коли не заводиться.

Сообщение отредактировал
yroma - Сб, 04.01.20, 14:34

   
Крома
Добавлено: 06.01.20, 03:32 | Сообщение # 10

Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Сообщений: 1780
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков

Цитата yroma ()
Але питання чому не завжди він глючить, а тільки деколи, як йому захочеться, або ще десь криється якась проблема. Поміняю той електроклапан, відпишусь, може комусь пригодиться.
А как насчет вентиляции картера и осмоления всяких деталек контактирующих с картерными газами?
Может клапан этот достаточно от  смолы промыть ацетоном или карбклинером?

   
yroma
Добавлено: 07.01.20, 12:53 | Сообщение # 11

Новичок
В клубе с 12.11.19
Возраст: загрузка...
Сообщений: 8
Последний визит: загрузка...

Авто: Фіат Добло
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9
Место парковки: Львів

Христос народився! Після свят попробую почистити, якщо не допоможе то поміняю. Головне що вже можу завестись, та доїхати додому, коли таке стається. Всім дякую за допомогу, по результату відпишусь. Веселих свят!

   
Крома
Добавлено: 07.01.20, 14:14 | Сообщение # 12

Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Сообщений: 1780
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков

Цитата yroma ()
Після свят попробую почистити
Учитывать что бензин и 647 растворитель смолу эту растворяют очень слабо.

   
yroma
Добавлено: 10.02.20, 09:08 | Сообщение # 13

Новичок
В клубе с 12.11.19
Возраст: загрузка...
Сообщений: 8
Последний визит: загрузка...

Авто: Фіат Добло
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9
Место парковки: Львів

На кінець знайшов час, замінив той електроклапан. Зараз все добре. Проблема вирішена. Всім дякую!

   
Список форумов клуба FIAT » Автомобили FIAT - ремонт, обслуживание (Флуд категорически запрещен!) » Fiat Doblo - I/ Doblo - II/ Doblo - III (Nuovо) » Двигатель и его системы » Заглушив, та не завів (Добло 1,9)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
[ Кто сегодня был на форуме ] [Статистика пользователей]
Хостинг от uCoz | sitemap |
Яндекс.Метрика

Для корректной работы с сайтом и форумом рекомендуем использовать браузеры
For the correct work with the site and the forum recommend you to use browsers
Firefox, Opera, Chrome
Internet Explorer не поддерживается принципиально

RSS | Обратная связь