/----/ ЗДЕСЬ МОЖЕТ БЫТЬ ВАША РЕКЛАМА! /------/

Важные объявления
ФИНАНСОВАЯ ПОМОЩЬ КЛУБУ! Подробности тут...

Последние темы и видео
Последние темы Объявления автобазара Последнее видео
19.03.24 Каков возраст вашего авто?
19.03.24 Установка ступичного(двойной...
19.03.24 Fiat CAMPAGNOLA 2.5 DIESEL P...
14.03.24 И снова расход топлива.
08.03.24 Кто какое масло заливает в с...
27.02.24 БЛОК УПРАВЛЕНИЯ СИСТЕМЫ КОНТ...
25.01.24 Фиат 263 1.6 не заводится по...
21.01.24 Моторное масло
12.01.24 P245B Ошибка ЕГР
07.01.24 Длительный прогрев двигателя...

Все последние темы >>>
21.04.23 куплю подрамник на Фиат гранд ...
30.11.21 Куплю элстеклоподьемник темпра
15.11.21 Продам диски
12.11.21 Doblo 1.3 Cargo пассажир
19.10.21 Автомагазин "Авторитет&qu...
02.10.21 куплю шторку багажника
29.09.21 Фиат Регата 1,7Д по запчастям
22.07.21 Куплю литые диски на Fiat Tempra
19.06.21 Куплю передние пружины
18.03.21 Запчасти 1.9 JTD

Ко всем разделам "автобазара" >>>

Fiat Doblo Замена сальника кол...


Последние комментарии >>>

  • Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: Alex  
Список форумов клуба FIAT » Автомобили FIAT - ремонт, обслуживание (Флуд категорически запрещен!) » Fiat Doblo - I/ Doblo - II/ Doblo - III (Nuovо) » Двигатель и его системы » Постоянно рвутся ремни допоборудования doblo 1.9 mtj 2006 (Что я не замечаю?)
Постоянно рвутся ремни допоборудования doblo 1.9 mtj 2006
Deathtroy
Добавлено: 16.04.21, 08:21 | Сообщение # 1

Новичок
В клубе с 26.03.21
Возраст: загрузка...
Сообщений: 3
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat doblo 2006
Объём, мощность и тип двигателя:
1.9 multijet
Место парковки: Полтава

Доблик 1.9 мультиджет 2006, как взял так начали рваться ремни, по очереди поменял все ролики. Потом поставил стальную защиту вроде стало легче. Начал ломаться генератор, с обрывом ремней, в итоге и его поменял.
За 2 года поменял уже дважды а то и 4жды Всё ролики, в том числе дважды шкив коленвала, 2жды шкив и подшипник в компрессоре кондея, а оно всё рвёт и рвёт. Помогите, кто что-то подскажет...

   


анатолий
Добавлено: 16.04.21, 23:19 | Сообщение # 2

Член клуба
В клубе с 21.07.10
Возраст: загрузка...
Сообщений: 214
Последний визит: загрузка...

Авто: FIAT Tіpо 1989р ремонт фіатів та ін
Объём, мощность и тип двигателя:
1.4
Место парковки: Львов

Тут тільки одна причина. Всі шківи через який йде ремінь генератор повинні бути на одній лінії  в одній площині.  В моїй практиці був випадок поставили людині замінник генератора в результаті порвався ремінь нитки затягнуло під ремінь грм і ремонт мотора. Якщо хоча б один шків буде не доходити або стояти чуть наперекос відносно площини також буде рвати ремінь. Але це ще не все. Всі доріжки шківів також мають бути ідеально на одній лінії і в одній площині. Це можна легко перевірити якщо гострий зір подивившись знизу по ходу ремня і будуть видні відхилення від прямої лінії.  Тут тільки три  чинника які можуть виводити з ладу ремінь генератора. Це сам генератор  насос гідропідсилювача і самонатяжний механізм який при зносі стає на перекіс або починає підклинювати тим самим не тримати постійну натяжку ремня. Ремінь починає вібрувати і з часом також рветься. Якщо стоїть заводський генератор то нема питань. Але якщо генератор був в ремонті  там часто виходить з ладу демпферний шків тому могли поставити не оригінал а замінник які дуже часто схожі але коли його запресовують на ротор генератора  він не стає ідеально на ту відстань як оригінал. Те саме з насосом гідропідсилювача могли поставити  замінник який зовні схожий але не стає так щоб ремінь стояв на одній лінії з іншими шківами. Також дуже важливо при заміні генератора виміряти відстань між вухами кріплення оригінального і замінника і правильно виставити розпірні втулки і спочатку його поставити не закручуючи подивившись чи щільно без зазору пристають всі вуха бо вроді  все встає а коли починаєш закручувати болти генератор перекривлює і вже шків втікає з тої площини що нам потрібно. Прошу строго не судити за граматику на хлопський розум як міг так пояснив.

   
Deathtroy
Добавлено: 22.04.21, 12:51 | Сообщение # 3

Новичок
В клубе с 26.03.21
Возраст: загрузка...
Сообщений: 3
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat doblo 2006
Объём, мощность и тип двигателя:
1.9 multijet
Место парковки: Полтава

Дякую за розгорнуту відповідь. Єдине що не мвняв це шків гідропідсилювача. "мастера" кажуть що там є люфт але так має бути за для температурних розширень. Я не механік, і водієм в повному сенсі цього слова не можу назвати я, але щось мені підказує, що ці"масєра" довбні.

   
Крома
Добавлено: 22.04.21, 16:53 | Сообщение # 4

Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Сообщений: 1780
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков

Цитата Deathtroy ()
але щось мені підказує, що ці"масєра" довбні

Ну таких большинство и именно они измывались над авто с  2006 года.

В развернутом ответе никаких открытий не обнаруживается.
Обычная текучка старого авто.
А вот про запрессовку  шкива  генератора любопытно. 
Обычно  на вал свободно ставиться и гайкой привинчиваеться.

   
Список форумов клуба FIAT » Автомобили FIAT - ремонт, обслуживание (Флуд категорически запрещен!) » Fiat Doblo - I/ Doblo - II/ Doblo - III (Nuovо) » Двигатель и его системы » Постоянно рвутся ремни допоборудования doblo 1.9 mtj 2006 (Что я не замечаю?)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
[ Кто сегодня был на форуме ] [Статистика пользователей]
Хостинг от uCoz | sitemap |
Яндекс.Метрика

Для корректной работы с сайтом и форумом рекомендуем использовать браузеры
For the correct work with the site and the forum recommend you to use browsers
Firefox, Opera, Chrome
Internet Explorer не поддерживается принципиально

RSS | Обратная связь