Постоянно рвутся ремни допоборудования doblo 1.9 mtj 2006
| |
Deathtroy | Добавлено: 16.04.21, 08:21 | Сообщение # 1 |
Новичок
В клубе с 26.03.21
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat doblo 2006
Объём, мощность и тип двигателя: 1.9 multijet
Место парковки: Полтава
| Доблик 1.9 мультиджет 2006, как взял так начали рваться ремни, по очереди поменял все ролики. Потом поставил стальную защиту вроде стало легче. Начал ломаться генератор, с обрывом ремней, в итоге и его поменял. За 2 года поменял уже дважды а то и 4жды Всё ролики, в том числе дважды шкив коленвала, 2жды шкив и подшипник в компрессоре кондея, а оно всё рвёт и рвёт. Помогите, кто что-то подскажет...
|
|
|
|
анатолий | Добавлено: 16.04.21, 23:19 | Сообщение # 2 |
Член клуба
В клубе с 21.07.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: FIAT Tіpо 1989р ремонт фіатів та ін
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4
Место парковки: Львов
| Тут тільки одна причина. Всі шківи через який йде ремінь генератор повинні бути на одній лінії в одній площині. В моїй практиці був випадок поставили людині замінник генератора в результаті порвався ремінь нитки затягнуло під ремінь грм і ремонт мотора. Якщо хоча б один шків буде не доходити або стояти чуть наперекос відносно площини також буде рвати ремінь. Але це ще не все. Всі доріжки шківів також мають бути ідеально на одній лінії і в одній площині. Це можна легко перевірити якщо гострий зір подивившись знизу по ходу ремня і будуть видні відхилення від прямої лінії. Тут тільки три чинника які можуть виводити з ладу ремінь генератора. Це сам генератор насос гідропідсилювача і самонатяжний механізм який при зносі стає на перекіс або починає підклинювати тим самим не тримати постійну натяжку ремня. Ремінь починає вібрувати і з часом також рветься. Якщо стоїть заводський генератор то нема питань. Але якщо генератор був в ремонті там часто виходить з ладу демпферний шків тому могли поставити не оригінал а замінник які дуже часто схожі але коли його запресовують на ротор генератора він не стає ідеально на ту відстань як оригінал. Те саме з насосом гідропідсилювача могли поставити замінник який зовні схожий але не стає так щоб ремінь стояв на одній лінії з іншими шківами. Також дуже важливо при заміні генератора виміряти відстань між вухами кріплення оригінального і замінника і правильно виставити розпірні втулки і спочатку його поставити не закручуючи подивившись чи щільно без зазору пристають всі вуха бо вроді все встає а коли починаєш закручувати болти генератор перекривлює і вже шків втікає з тої площини що нам потрібно. Прошу строго не судити за граматику на хлопський розум як міг так пояснив.
|
|
|
|
Deathtroy | Добавлено: 22.04.21, 12:51 | Сообщение # 3 |
Новичок
В клубе с 26.03.21
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat doblo 2006
Объём, мощность и тип двигателя: 1.9 multijet
Место парковки: Полтава
| Дякую за розгорнуту відповідь. Єдине що не мвняв це шків гідропідсилювача. "мастера" кажуть що там є люфт але так має бути за для температурних розширень. Я не механік, і водієм в повному сенсі цього слова не можу назвати я, але щось мені підказує, що ці"масєра" довбні.
|
|
|
|
Крома | Добавлено: 22.04.21, 16:53 | Сообщение # 4 |
Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков
| Цитата Deathtroy ( ) але щось мені підказує, що ці"масєра" довбні Ну таких большинство и именно они измывались над авто с 2006 года.
В развернутом ответе никаких открытий не обнаруживается. Обычная текучка старого авто. А вот про запрессовку шкива генератора любопытно. Обычно на вал свободно ставиться и гайкой привинчиваеться.
|
|
|
|
|