12.04.20 | КОЗЬМИЧ: - "То-же самое было и на моей машине при покупке, на тот момент ей было 10 лет, а ещё и ключ не проворачивался в личинке, и дверь всегда была открыта. Электромагнита центрального замка тоже не было. В общем, после снятия, разборки, промывки и очистки от ржавчины с помощью WD, наждачки и керосина всё заработало."
14.11.15 | gardyha: - "Я купил точно такой ключ в Китае на Али Экспрессе за 85 гривен. Вот ссылка-(http://ru.aliexpress.com/item/Fits-Fiat-Punto-Bravo-Doblo-1-button-Remote-Key-Case-Shell-FOB-Conversion-Folding -type-KIT/32330398793.html) . Переставляется там абсолютно всё,даже само лезвие ключа... Классная штука,я очень доволен..."
Доблик 1.9 мультиджет 2006, как взял так начали рваться ремни, по очереди поменял все ролики. Потом поставил стальную защиту вроде стало легче. Начал ломаться генератор, с обрывом ремней, в итоге и его поменял. За 2 года поменял уже дважды а то и 4жды Всё ролики, в том числе дважды шкив коленвала, 2жды шкив и подшипник в компрессоре кондея, а оно всё рвёт и рвёт. Помогите, кто что-то подскажет...
Тут тільки одна причина. Всі шківи через який йде ремінь генератор повинні бути на одній лінії в одній площині. В моїй практиці був випадок поставили людині замінник генератора в результаті порвався ремінь нитки затягнуло під ремінь грм і ремонт мотора. Якщо хоча б один шків буде не доходити або стояти чуть наперекос відносно площини також буде рвати ремінь. Але це ще не все. Всі доріжки шківів також мають бути ідеально на одній лінії і в одній площині. Це можна легко перевірити якщо гострий зір подивившись знизу по ходу ремня і будуть видні відхилення від прямої лінії. Тут тільки три чинника які можуть виводити з ладу ремінь генератора. Це сам генератор насос гідропідсилювача і самонатяжний механізм який при зносі стає на перекіс або починає підклинювати тим самим не тримати постійну натяжку ремня. Ремінь починає вібрувати і з часом також рветься. Якщо стоїть заводський генератор то нема питань. Але якщо генератор був в ремонті там часто виходить з ладу демпферний шків тому могли поставити не оригінал а замінник які дуже часто схожі але коли його запресовують на ротор генератора він не стає ідеально на ту відстань як оригінал. Те саме з насосом гідропідсилювача могли поставити замінник який зовні схожий але не стає так щоб ремінь стояв на одній лінії з іншими шківами. Також дуже важливо при заміні генератора виміряти відстань між вухами кріплення оригінального і замінника і правильно виставити розпірні втулки і спочатку його поставити не закручуючи подивившись чи щільно без зазору пристають всі вуха бо вроді все встає а коли починаєш закручувати болти генератор перекривлює і вже шків втікає з тої площини що нам потрібно. Прошу строго не судити за граматику на хлопський розум як міг так пояснив.
Дякую за розгорнуту відповідь. Єдине що не мвняв це шків гідропідсилювача. "мастера" кажуть що там є люфт але так має бути за для температурних розширень. Я не механік, і водієм в повному сенсі цього слова не можу назвати я, але щось мені підказує, що ці"масєра" довбні.
Ну таких большинство и именно они измывались над авто с 2006 года.
В развернутом ответе никаких открытий не обнаруживается. Обычная текучка старого авто. А вот про запрессовку шкива генератора любопытно. Обычно на вал свободно ставиться и гайкой привинчиваеться.
Для корректной работы с сайтом и форумом рекомендуем использовать браузеры For the correct work with the site and the forum recommend you to use browsers
Firefox, Opera, Chrome Internet Explorer не поддерживается принципиально