Львів. Зміна правил проїзду кільця.
| |
zbir | Добавлено: 14.06.16, 12:24 | Сообщение # 1 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Отже, з 07.05.2015 у Львові на перехресті зкруговим рухом вул. Липинського-пр. Чорновола запроваджено експеримент з новим способом проїзду транспортних засобів, називається Roundabout. Ви не знали? <_< Суть нововведення, для прикладу, зрозуміла зопису на сайті http://uatransport.in.ua/ua/news/73/. Тобто, цілий рік в місті ісує 2 правила проїзду кілець з протилежними висновками правий-неправий при зіткненнях авто. В чому проблема. 1. Ніхто зі знайомих водіїв про нововведення на цьому кільці не в курсі. Як захист від неприємностей спрацьовує скоріше елементарна обережністьпри проїзді проблемної ділянки дороги. 2. Ініціатори забули що експерименту вже рік. 3. Як на мене, це дурість експериментувати злюдстким майном і здоровям.
Нова система руху однозначно проста, зрозуміла і безпечна. Їїтреба негайно впровадити в цілому місті і не морочити людям голову. Яка Ваша думка про викладене.
Сообщение отредактировал zbir - Вт, 14.06.16, 12:24
|
|
|
|
Valter | Добавлено: 15.06.16, 07:40 | Сообщение # 2 |
Италофанат
В клубе с 13.03.16
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: ФиатЛинеа
Объём, мощность и тип двигателя: 1,4 T-jeT 120 л.с.
Место парковки: Украина
| Такой схемы на кольце полным полно в разных городах, очень удобная
|
|
|
|
leo970 | Добавлено: 25.06.16, 13:34 | Сообщение # 3 |
Член клуба
В клубе с 18.02.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Ford Probe 2
Объём, мощность и тип двигателя: 2.5 180л.с
Место парковки: Бердичев -- Польша
| В Европе везде такие схемы , перекрестки в основном и построены на кругах , очень удобно , и пробок не возникает .
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 16.07.16, 22:19 | Сообщение # 4 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Цитата Valter ( ) Такой схемы на кольце полным полно в разных городах, очень удобнаяНа На тому і акцентую. Ну неможна (за таку організацію руху треба морду бити) під'їжджаючи до перехрестя з круговим рухом: 1. В одному випадку бачити прямокутник з жовтимполем - в іншому трикутник з червоною окантовкою; 2. Виїжджати з кільця лише крайньою правою полосою(старі правила), а в іншому випадку правильно з обох полос (згаданий в темі "Roundabout"). Дорога не повиннабути вищою математикою. І поки така єрунда твориться у Львові, а Valter стверджує що і в Україні в цілому, то значить ідалі система заточена на штрафи, а не на безпеку руху з інтуітивно зрозумілими вказівниками. А це ж тільки частина моїх притензій, є інші.Подумую відкрити тему про недоречності в організації руху в місті.
|
|
|
|
Alex | Добавлено: 17.07.16, 09:20 | Сообщение # 5 |
Член клуба Супермодератор
В клубе с 04.07.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Kia Sportage 4
Объём, мощность и тип двигателя: 1.6 gdi
Место парковки: Україна
| Да у нас круговое движение практически все в городе с времен Союза! Мы на это даже внимание не обращаем.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 27.07.16, 21:41 | Сообщение # 6 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Alex, раніше задався ціллю знайти чітке визначення про виїзд з перехресть з круговим рухом. Документального опису не знайшов. В ПДР кільце згадується, по памяті, 2 рази. Чітко про заїзд і нічого про виїзд. В неті був офіційний лист-відповідь, здається, одеського ДАІ з приблизними розясненнями. Паралельно читав форуми по цій темі. Там був поділ 50 на 50 водіїв, свято переконаних в протилежних твердженнях про те, хто кого повинен пропустити при зїзді з лівої полоси кільця. От в чому біда і небезпека.
Вже міліція поліцією стала, а невизначеність на дорогах тільки збільшилась. Ще трошки часу пройде, модні полісмени перебють більшість своїх машин, пересядуть на ровери і перестануть постійно блимати синіми вогнями по дорогах (бо як себе вести на дорозі з їх постійно включеними синіми проблисковими вогнями?). Не по темі, але після звіту керівництва поліції про великі суми накладених штрафів (як і в ДАІ - один з основних показників діяльності), перестав розуміни для чого було город городити. Знову не для людей.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 04.04.17, 21:37 | Сообщение # 7 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Нарешті:
Верховна Рада внесла зміни до статті 41 закону України "Про дорожній рух" (щодо пріоритетності транспортних засобів, що рухаються по колу). Законопроект №4246 в цілому підтримали 234 народних депутата. Законом врегульовано питання про надання переваг у русі транспортним засобам, які виїжджають на перехрестя, де організовано круговий рух. "Перевагу в русі на перехрестях, де організовано круговий рух, надається транспортним засобам, які вже рухаються по колу", - йдеться в законі, пише dt.ua. Як наголошується в пояснювальній записці до законопроекту, в країнах Європи на перехрестях, де організовано круговий рух, діє єдина схема руху Roundabout. "Як свідчить офіційна статистика, кожен раз після введення в дію схеми Roundabout, аварійність на перехрестях зменшувалася приблизно на 80%", - йдеться в документі. Нагадаємо, що територіальні сервісні центри МВС України з 9 лютого вперше почали видавати міжнародні посвідчення водія. Отримати міжнародне посвідчення водія можна за наявності національного посвідчення водія, при цьому національне посвідчення водія не вилучається. Читайте більше тут: http://expres.ua/news....m-ruhom
Осанна!!! Найвищий керівний орган держави внормовує проїзд перехресть з круговим рухом. А в якому році ці зміни до закону "Про дорожній рух" мігрують до ПДР (водії ж вивчають на курсах ПДР)? Та будуйте магістральні дороги з неменше двох полос в одну сторону (ямковий ремонт доріг - тільки на своєму подвір"ї), встановлюйте інформативні знаки і займайтесь проблемними питаннями безпеки руху (камери відеофіксації, чергові "цивільні" машини спостереження на дорогах, "доцільні" обмеження швидкості на якісних дорогах, пріоритет інформативних а не обмежувальних знаків - і заберіть з доріг тих скоронавчених ДАІвців, які вже в повний ріст стають ДАІвцями через керівництвом спущену рознарядку по штрафах за зміну.
Взагалі це питання виконавчої, а не законодавчої влади. Сумно.
|
|
|
|
|