Соколов Олександр Володимирович - Губернатор Чернігівської Області
Який же платник податків не любить цікавитися, звідки у слуг народу гроші на «Лексуси» або, цитую: «Соколов, за сколько продал землю?»
От і газета «Народний контроль» у стилі «загостреного почуття справедливості» розвиває тему-запитання про «Lexus» у статті під заголовком «Мэр миллионер или коррупционер?». Цей «Lexus» має іміджевий державний номер СВ4444АВ.
Газета нагадує відносно давній скандальчик з легковиком «Toyota». Його чернігівський мер орендував у фірми «ТехНова» аж за 1 (одну) гривню. Погодьтеся, непогана ціна. До речі, ТОВ «ТехНова» – це фірма, яка Чернігівську ТЕЦ орендує. Тоді після «шкандалю» Соколов повернув орендоване авто. Втім, як пише «Народний контроль», невдовзі саме ця «Toyota Camri» з’явилася у його дворі.
Поповнення у «стійлі»
Зараз у службовому користуванні чернігівського міського голови скромна «Skoda Octavia». А ось у власному гаражі Олександра Володимировича з’явився породистий позашляховий скакун «Lexus». Вартість такого коня – понад мільйон гривень. Як кілька квартир.
Як пише «Народний контроль», отримати декларацію про доходи ні від самого мера, ні у податкових органах виявилося неможливим. Хоча міський голова мав би її оприлюднити самостійно.
Газета з’ясувала, що авто з номером СВ4444АВ зареєстровано на ім’я доньки Олександра Соколова Ольги. А право керування, згідноз техпаспортом, мають чоловік Ольги та її батько. При цьому на момент придбання коштовного джипа доньці Соколова виповнилося всього 23 роки. Вона навчалася у Київському національному університеті.
«Нажито непосильным трудом»
На сьогодні заробітна плата міського голови складає ледь більше 5 тис. грн. на місяць. З такою зарплатнею можна зробити покупку в мільйон, якщо накопичувати її років 16, не витрачаючи.
А як відзначає «Народний контроль», у мера нема родичів, які б мали доходний бізнес і відповідно можливість робити настільки коштовні подарунки.
Комунальний рай
На думку автора публікації у «Народному контролі», практично у кожної комунальної структури створені «фірми-присоски». Вони й отримують значну частину коштів, які чернігівці сплачують за комунальні послуги. А у комунальних ЖРЕДах грошей нема.
Газета також заявляє, що при КТП-2528, яке займається вивозом сміття, працюють принаймні дві комерційні структури. Вони начебто і отримують весь прибуток, залишаючи комунальне підприємство з боргами.
В цьому ж «Народний контроль» бачить і причину того, що у Чернігові не будується сміттєпереробний завод: «мэр в этом не заинтересован, так как уже не впервые отсылает желающих построить завод».
«Широка страна моя родная»
Автор також нагадує про створене саме при Соколові славнозвісне комунальне підприємство «Чернігівбудінвест». Саме завдяки ньому мер має ручне управління сотнями гектарів землі.
А під час останнього земельно-будівельного скандалу ображені чернігівці прямо запитували у міського голови: «Соколов, за сколько продал землю?» Йшлося про будівництво, розгорнуте в історичному центрі міста у дворі існуючих будинків на місці дитячого майданчика...
* * *
Якось великий комбінатор Остап Бендер сказав:
— Я обманул вас, Адам. Я не могу подарить вам ни «Изотто-Фраскини», ни «Линкольна», ни «Бьюика», ни даже «Форда». Я не могу купить новой машины. Государство не считает меня покупателем. Я частное лицо.
Тоді держава цікавилася: «Звідки такі гроші?».
Зараз такими запитаннями доведеться перейматися нам самим, виборцям.