/----/ ЗДЕСЬ МОЖЕТ БЫТЬ ВАША РЕКЛАМА! /------/

Важные объявления
ФИНАНСОВАЯ ПОМОЩЬ КЛУБУ! Подробности тут...

Последние темы и видео
Последние темы Объявления автобазара Последнее видео
17.04.24 Что такое VIN и как его расш...
17.04.24 Альфисты вы где???
08.04.24 Кто какое масло заливает в с...
19.03.24 Каков возраст вашего авто?
19.03.24 Установка ступичного(двойной...
19.03.24 Fiat CAMPAGNOLA 2.5 DIESEL P...
14.03.24 И снова расход топлива.
27.02.24 БЛОК УПРАВЛЕНИЯ СИСТЕМЫ КОНТ...
25.01.24 Фиат 263 1.6 не заводится по...
21.01.24 Моторное масло

Все последние темы >>>
21.04.23 куплю подрамник на Фиат гранд ...
30.11.21 Куплю элстеклоподьемник темпра
15.11.21 Продам диски
12.11.21 Doblo 1.3 Cargo пассажир
19.10.21 Автомагазин "Авторитет&qu...
02.10.21 куплю шторку багажника
29.09.21 Фиат Регата 1,7Д по запчастям
22.07.21 Куплю литые диски на Fiat Tempra
19.06.21 Куплю передние пружины
18.03.21 Запчасти 1.9 JTD

Ко всем разделам "автобазара" >>>

Fiat Doblo Замена сальника кол...


Последние комментарии >>>

  • Страница 3 из 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Модератор форума: Leopold  
Список форумов клуба FIAT » Общие технические вопросы » Бортовые журналы италоводов » Бортовичок 1,9 jtd (mgo)
Бортовичок 1,9 jtd (mgo)
mgo
Добавлено: 15.01.13, 22:12 | Сообщение # 31

Италолюбитель
В клубе с 28.09.12
Возраст: загрузка...
Сообщений: 89
Последний визит: загрузка...

Авто: FIAT Doblo 2003 г
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9JTD/105л.с.
Место парковки: Укр. Івано-Франківськ

Відносно зчеплення слова доктора:"нажим  іде по всьому ходу педалі"
показав як шумить вижимний підшипник при нажимі педальки, я шум і ранше чув, але так як це перше авто то я без поняття, що там шумить і як має шуміти чи не шуміти.
коли на підйомі рушаю буває, що до середини ходу педалі відпускаю і аж тоді рушає.
ще говорив доктор, не дотягувати до победного, щоб не буксувало і демферний маховик не перегріти і не зіпсувати.

відносно термостата, після промивки стрілка темпрератури помало лізе вверх))
але до скільки нагрів іде х-зна, позначок з цифрами немає(
10-15 хв на холостих у -17 морозу щоб пічка подула теплим і розтопити на лобовусі сніг.
я радіатор прикрив.
3-5 км і стрілка піднімається на 1/10 шкали,
8-10 км піднімається на 1/4 шкали, якщо їхати дальше піднімається майже до середини (червоний маркер на картинці)і там замерає (чи на дворі -17 чи +5 без різниці), раніше до клина була рівно на середині, вище середини включаэться вентилятор.коли брав пару підйомів  то піднялась на середину, але по закінченню підйомів опустилась до рівня маркера.
Докторам такий як я на радість) що навішали на вуха то мушу проковтнути.
Хоча не мушу yahoo є добрі люди у фіат-клубі, що підкажуть де можуть бути граблі.

PS. да простят меня модератори, что с бортовика зделал форум по ремонту.


Сообщение отредактировал
mgo - Вт, 15.01.13, 22:21

   
mgo
Добавлено: 09.03.13, 12:11 | Сообщение # 32

Италолюбитель
В клубе с 28.09.12
Возраст: загрузка...
Сообщений: 89
Последний визит: загрузка...

Авто: FIAT Doblo 2003 г
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9JTD/105л.с.
Место парковки: Укр. Івано-Франківськ

Непройшло і пів року я щеплення замінив!
машину невпізнав yahoo
передачі як на заглушені включаються, хрусту задньої передачі немає! (навіть без паузи перед включенням як рекомендували)

Коли коробку зняли то вижимний росипався, шаріки повисипалися з нього, пелюстки на старі корзині більше як половину з'їв, і стоять нерівно, фредо сильно не поношено.
Заодно сальник колінвала замінив.
Зчеплення в доблоцентрі брав оригінал за 167 бакінських, ще 50 за роботу.
Вчора міняли - подарок дружині на 8 березня - новеньке зчеплення biggrin

   
Jex
Добавлено: 09.03.13, 17:46 | Сообщение # 33

Кандидат в ЧК
В клубе с 15.01.13
Возраст: загрузка...
Сообщений: 898
Последний визит: загрузка...

Авто: фиат добло 2007
Объём, мощность и тип двигателя:
1.3 75лс 199А2000
Место парковки: г.харьков украина

поздравляю тебя и жену с новым сцеплением))!!! 167 баксов это корзина диск и выжимной? и где теперь педаль хватает в низу по середине,или вообще в верху?чувствую я тож скоро менять поеду.И как долго делали?

   
mgo
Добавлено: 09.03.13, 19:51 | Сообщение # 34

Италолюбитель
В клубе с 28.09.12
Возраст: загрузка...
Сообщений: 89
Последний визит: загрузка...

Авто: FIAT Doblo 2003 г
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9JTD/105л.с.
Место парковки: Укр. Івано-Франківськ

Цитата (Jex)
поздравляю тебя и жену с новым сцеплением))!!!

Дякую!
Цитата (Jex)
167 баксов это корзина диск и выжимной?

Так, оригінал, цілий день крутили.

педаль ловить посередині, повне зчеплення десь під верхом.
тай педалька стала набагато м'якша, коли рушаю на перші фредо ще поскрипує)


Сообщение отредактировал
mgo - Сб, 09.03.13, 20:45

   
mgo
Добавлено: 12.11.13, 00:25 | Сообщение # 35

Италолюбитель
В клубе с 28.09.12
Возраст: загрузка...
Сообщений: 89
Последний визит: загрузка...

Авто: FIAT Doblo 2003 г
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9JTD/105л.с.
Место парковки: Укр. Івано-Франківськ

Доброго здоров'я усім.
Продовжу свій бортовичок поломок))

Цокотить щось під капотом, звук як швейна машинка, не завжди в тактна холодну майже не чути, іноді взагалі нечути.
Гарячий (після поїздки  30хв і більше) досить добре цокотить.

Цокот чути на холостих і до ~1500 оборотів  без передачі, дальше не чути. На ходу нечути.
З відкритим капотом на фоні роботи ледве чути, а з закритим капотом за 2-3 метри від машини досить виразно чути,  при різкому скиданні оборотів теж досить виразно чути.
Заміна масла нічого не дала, відкриваю маслозаливну горловину (під нею роспредвал видно) гучність цокання не міняється.
Двіжком  іноді  трясе і тільки на гарячу, цокотіння часто співпадає з тряскою.

Лазив у яму слухав - десь із стику блок-коробка віддає чи від стартера, неможу зрозуміти звідки.

До майстів ламайстрів ходив, то гідрокомпенсатори, то форсунки, то щось торохкотить один каже.

Заводиться з пів оборота, тяга є (150км/год легко, більше очкую по наших дорогах).

Кому вірити і давати машину на розтерзання х-зна.

Підкажіть,  що може бути і як хоч приблизно підтвердити або спростувати Вашу теорію.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Уже підказали, що на 1,9 немає гідрокомпенсаторів - регулюємо зазори клапанів шайбами.

Може демферний маховик - як перевірити чи то він?

Те, що цокот чути на гарячу наводить на думку, що розігрівається якась резинка і сильно мягчає, от її і пробиває.


Сообщение отредактировал
mgo - Вт, 12.11.13, 01:17

   
toxa128
Добавлено: 12.11.13, 15:47 | Сообщение # 36

Италофанат
В клубе с 05.11.10
Возраст: загрузка...
Сообщений: 223
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat Tempra 1991 продал...
Объём, мощность и тип двигателя:
1.6
Место парковки: Rivne

То демфер, по опису підходить.

   
karas123
Добавлено: 12.11.13, 21:34 | Сообщение # 37

Италолюбитель
В клубе с 23.11.11
Возраст: загрузка...
Сообщений: 93
Последний визит: загрузка...

Авто: фиат добло 2007
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9 m.jet 120 л,с
Место парковки: сумы украина

,,,,демферный маховик,это цокит а про тряску ничего не скажу

   
mgo
Добавлено: 12.11.13, 21:55 | Сообщение # 38

Италолюбитель
В клубе с 28.09.12
Возраст: загрузка...
Сообщений: 89
Последний визит: загрузка...

Авто: FIAT Doblo 2003 г
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9JTD/105л.с.
Место парковки: Укр. Івано-Франківськ

Цитата
То демфер, по опису підходить.


як  перевірити?

Вчора міняв пильник, колесо на  5-ті  передачі крутив з двіжком так от колесо в перед - двіг в перед, колесо назад -зразу двіг назад  ніби маховик заклинив.

коли міняли зчеплення маховик мав хід десь +- на 90 градусів.

Цитата
Неправильная эксплуатация

По утверждению специалистов, малый ресурс двухмассового маховика – в 100 – 130 тыс. км – обусловлен неправильной эксплуатацией автомобиля. На дизельных моторах с огромным крутящим моментом водители допускают длительную езду на низких оборотах – близких к холостым. В этом режиме крутильные колебания у вращающегося коленвала очень высоки, что и приводит к ускоренной поломке пружин двухмассового маховика.

блін я цілий рік так їздив   budo

Зараз коли рушаю машина аж підскакує, на низьких оборотах  до +-1600 є вібрвція по кузову, на холостих теж добре вібрує - як у тракторі.

Якщо уже так то скільки ще так можна їздити і які  можливі наслідки?

Цитата
а про тряску ничего не скажу


Реактивна тяга надірвана, маховик скоріш за все має шат от  і цокотить, а коли має шат то і двігом буде трясти, хоча я можу підтасовувати симптоми під  діагноз.


Сообщение отредактировал
mgo - Вт, 12.11.13, 22:15

   
bogdan68
Добавлено: 13.11.13, 17:52 | Сообщение # 39

Италоманьяк
В клубе с 08.11.10
Возраст: загрузка...
Сообщений: 454
Последний визит: загрузка...

Авто: Scudo 2005
Объём, мощность и тип двигателя:
2.0
Место парковки: Украина Новотроицк

а где это меняли сцепление и видели что маховик имеет люфт в 90 гр и ничего не сказали.С таким люфтом это пипец ездить,там все побьет.Так может оторвать и ступицу на маховике куда прикручивается маховик,срочно менять нужно.Новый маховик вообще не имеет люфта(разбег между внутренней частью и наружной по окружности).5 см разбег уже будет скакать при трогании и цокотеть на холостых,а если уже 90гр то там  до 15 см,живого ничего нет.

   
mgo
Добавлено: 14.11.13, 00:08 | Сообщение # 40

Италолюбитель
В клубе с 28.09.12
Возраст: загрузка...
Сообщений: 89
Последний визит: загрузка...

Авто: FIAT Doblo 2003 г
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9JTD/105л.с.
Место парковки: Укр. Івано-Франківськ

Ну  про 90гр я троха загнув, але люфт був і досить великий, цокання було легеньке і  ледве чутно тому тоді я не звертав уваги.
Цитата
5 см разбег уже будет скакать при трогании и цокотеть на холостых

в точку як зараз є.
Зчеплення міняв у дяді васі((

Якщо дивитися Б/У маховик так треба звернути увагу саме на вільний хід однієї частини маховика відносно іншої, я вірно зрозумів?

якщо вільного ходу (від руки) немає можна брати -  є вірогідність ще походить.

   
bogdan68
Добавлено: 14.11.13, 11:39 | Сообщение # 41

Италоманьяк
В клубе с 08.11.10
Возраст: загрузка...
Сообщений: 454
Последний визит: загрузка...

Авто: Scudo 2005
Объём, мощность и тип двигателя:
2.0
Место парковки: Украина Новотроицк

Вільного ходу немае тільки на новому.На б\у він все одно буде,ставили и 1-2см и все нормально ходить.

   


mgo
Добавлено: 23.11.13, 14:54 | Сообщение # 42

Италолюбитель
В клубе с 28.09.12
Возраст: загрузка...
Сообщений: 89
Последний визит: загрузка...

Авто: FIAT Doblo 2003 г
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9JTD/105л.с.
Место парковки: Укр. Івано-Франківськ

Прикрутив ресори своєму добліку!
По прикладу Батяні зробив, за винятком центрального штифта, я туда докинув штифт із сверла 14мм. висотою = товщині додаткової ресори.

З газона  два корінних у дяді Вані за дякую узяв.
жорсткість листа  7см/90кг.

4 газелівські отбойника по 18 грн.
два сверла 8мм по 13.
одне 14мм 18грн.
і того 116 грн.

День часу на маневр, самим геморним ділом виявилося центральна 14мм дирка в ресорі, трохи перегазував дрель і сверлу хана.

Проїхав тетстовий круг по ямах,       щастя!!!
Стуків отбойників нема!

Моя доблік з телеги в машину перетворився.

До отбойника 7 см стало, від центру  вісі до арки 45 см.

   
doomik
Добавлено: 24.11.13, 01:04 | Сообщение # 43

Член клуба
В клубе с 10.07.12
Возраст: загрузка...
Сообщений: 1181
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat Doblo 2012
Объём, мощность и тип двигателя:
1.4
Место парковки: Донецк

Цитата mgo ()
Прикрутив ресори своєму добліку! По прикладу Батяні зробив, за винятком центрального штифта, я туда докинув штифт із сверла 14мм. висотою = товщині додаткової ресори.

З газона  два корінних у дяді Вані за дякую узяв.
жорсткість листа  7см/90кг.

4 газелівські отбойника по 18 грн.
два сверла 8мм по 13.
одне 14мм 18грн.
і того 116 грн.

День часу на маневр, самим геморним ділом виявилося центральна 14мм дирка в ресорі, трохи перегазував дрель і сверлу хана.

Проїхав тетстовий круг по ямах,       щастя!!!
Стуків отбойників нема!

Моя доблік з телеги в машину перетворився.

До отбойника 7 см стало, від центру  вісі до арки 45 см.


ниче не понял smile если бы в фотках

   
mgo
Добавлено: 26.11.13, 00:26 | Сообщение # 44

Италолюбитель
В клубе с 28.09.12
Возраст: загрузка...
Сообщений: 89
Последний визит: загрузка...

Авто: FIAT Doblo 2003 г
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9JTD/105л.с.
Место парковки: Укр. Івано-Франківськ

happy
ок пофоткаю

   
mgo
Добавлено: 11.03.14, 00:32 | Сообщение # 45

Италолюбитель
В клубе с 28.09.12
Возраст: загрузка...
Сообщений: 89
Последний визит: загрузка...

Авто: FIAT Doblo 2003 г
Объём, мощность и тип двигателя:
1,9JTD/105л.с.
Место парковки: Укр. Івано-Франківськ

Якось так получилося
там ще мій  маленький бардак в гаражі в кадр попав)





Після докидання ресори зад підняло, і оцяця штучка болтається, я так зрозумів, що вона регулює силу гальмування задніх коліс залежно від навантаження осі і закручення ресори в "S", підкажіть як воно правильно називається, або як відрегулювати.


Оце ще одна ресора з пакета, в ній уже є 13,5мм центральна дірка, але щоб добити ще того ,05мм сверло спалив і дрель мало руки не викрутила, крутив дреллю в боки, так і зібрав того пів міліметра.
Сверло з радяньскої Р6М5 сталі горіло але брало, теперішня  Р6М5 просто стерлась об ресору і стало 13,5мм.

тут якраз  торчить підтерте сверло, з цим листом я нічого не робив.


Так от додатковий лист 10мм товщиною.
Я різав з такого сверла як торчить вище 10мм штифт і ставив у центральну дірку в ресорі.
Получився такий бутерброд.



Тут в аутора  малюнка очевидно додатковий лист 8мм товщиною, тому штифт 14/8мм.
Малюнок узяв з сусідного доблоклюбу)

Вчора загрузив назад 5 дорослих і 2 дітей + наперед я і пасажир (з днюхи їхали під мухою, говорили ще можна було пакувти   їм не тісно biggrin ) їхав грунтовою дорогою, раз  пробило зад до отбойника на великій ямі.

Порожнім  зад  по жорсткості приблизно як і перед на нових пружинах.

ps. усе робив сам, начиавшись  як робив Батяня  тут і  про штифт  вичитав  на сусіднім форумі.

Добавлено (10.03.14, 22:32)
---------------------------------------------
Дійшли руки до маховика!
стали робити з швагром на пару, до ламайстрів не йшов тепер.

Зняли коробку, корзину і  я очам не повірив, рік тому ламайстри фредо нетим боком засунули, і воно терло по болтах кріплення маховика, я ще думав чому воно не може притертися і все скрипить і скрипить.

Маховик  зносився так, що пружина проїла корпус до вінця в одному місці, вільного ходу приблизно 4-5см.

Взяв БУ маховик, десь сантиментр півтори вільного ходу.

Піддон зашмарканий маслом був, думаю треба подивитися, зняли, а він був варений і увесь в тріщинах, як клеїна ваза.
Підтікало по герметику і в місці зварки, а я грішив на сальник колінвала.
Поніс до зварщика, той довго мучився.
Заварить в однім місці а воно на новім потече, тріщить біля зварки, так  і нічого невийшло((((
зранку по новий пру.

Тоді і зберем усе це щастя.

Ще потіє паливний насос чи що воно таке, треба розібратися і полікувати.

Сообщение отредактировал
mgo - Вт, 11.03.14, 00:32

   
Список форумов клуба FIAT » Общие технические вопросы » Бортовые журналы италоводов » Бортовичок 1,9 jtd (mgo)
  • Страница 3 из 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Поиск:
[ Кто сегодня был на форуме ] [Статистика пользователей]
Хостинг от uCoz | sitemap |
Яндекс.Метрика

Для корректной работы с сайтом и форумом рекомендуем использовать браузеры
For the correct work with the site and the forum recommend you to use browsers
Firefox, Opera, Chrome
Internet Explorer не поддерживается принципиально

RSS | Обратная связь