БЖ мого Тіпика 1.4, 1989
| |
vitalik-stasik | Добавлено: 01.03.13, 02:39 | Сообщение # 1 |
Новичок
В клубе с 30.12.12
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: fiat tipo, 1989
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 л.с. 160А1.046
Место парковки: Киев
| Привіт всім!!! В листопаді 2012 року став власником Fiat tipo, 1989 1.4/71 л.с. моноінжектор (мій ровесник). Покупку зробив на свій день народження (зробив собі маленький подарунок)))). Так як це моя перша машинка, і мій перший БЖ, тому строго не судіть))) Так як попередній власник не дуже доглядав за своєю машинкою, то всі проблеми і косяки які він натворив лягли мені на плечі…. - Почав я з переборки підкапотної проводки, накручено було оййойой, відрізав цілий жмут лишньої. Замінив всі запобіжники, так як книжка пише, а не так як схотілось. - Далі діло дійшло до заміни термостату на новий – закіпав антифріз (спочатку думав, що прокладка на блоці прогоріла, але рішив почати вирішувати питання з меншої золи - заміни термостату) (ціна питання 200грн ) проблема зникла. За одно поміняв і антифриз на новий Rubeg (75 грн). - Було замінено сальники на топлевному насосі, сочився бензин, запах в салоні був як на заправці))). Також замінив паливні шланги, старі потріщали за скільки років. - Підварив трубу між резонатором і вихлопною, була тріщина, трішки машинка гуділа. - Далі замінив топлевний фільтр на новий WIX Filters WF 8032 (ціна 45 грн). - Потім поміняв масло і за одно масляний фільтр (хто зна скільки в попереднього власника він вже стояв). Масло залив Castrol Magnatec 10W-40 (220грн) і фільтр WIX Filters WL 7324 (46 грн). - Замінив свій корпус фільтра на корпус з автоматичним регулювання температури повітря, так як в холодні погоду пропадав холостий хід і двигун глох (проблема зникла, тепер все ОК)…. ДУЖЕ ДЯКУЮ mmm2610 за новий фільтр))))) - Було куплені нові лампочки (не було ближнього світла) Поставив Narva (56 грн). Пізніше заміню на галогенки, все з часом. - Замінено двірники на нові (40грн). - куплено чохли (150 грн)і саме головне пахучку «Ваніль»)))))). - Було ще багато вложено сил на мелочи (описувати не буду)…… На всю роботу потратив майже 3 тижні, ні капельки не жалію, так як мені подобається крутити свою машинку))) Вроді поки все… Ще осталося трішки роботи, але буду все робити як трохи потепліє…..Ще залишилось підварити з боку водія є 2 наскрізні дирки (не великі - но є, і це погано), і потрібно розібратись з генератором, який дає трохи шуму і з електронікую. Фото своєї «ласточки» скину трішкі пізніше, тільки розбирусь як це зробити)))
|
|
|
|
Александр_Алёшин | Добавлено: 01.03.13, 07:46 | Сообщение # 2 |
Главный администратор клуба
В клубе с 18.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Doblo Panorama 2007
Объём, мощность и тип двигателя: 1,4/77 л.с. 350А1000
Место парковки: Україна
| Цитата (vitalik-stasik) Фото своєї «ласточки» скину трішкі пізніше, тільки розбирусь як це зробити))) http://club-fiat.org.ua/forum/7-43-1
На питання по ремонту авто адміністрація в особистої пошти та по e-mail не відповідає!
|
|
|
|
|
|