Короткі записки великого Чобота
| |
ДоблоїД | Добавлено: 05.04.13, 13:19 | Сообщение # 1 |
Италолюбитель
В клубе с 02.04.13
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Добло 2002 (турок)
Объём, мощность и тип двигателя: 1,9 JTD
Место парковки: ЖИДачів
| Доброго дня.
Приймайте в клуб новеньких.
Таки купили Доброго.
|
|
|
|
Alex | Добавлено: 05.04.13, 13:23 | Сообщение # 2 |
Член клуба Супермодератор
В клубе с 04.07.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Kia Sportage 4
Объём, мощность и тип двигателя: 1.6 gdi
Место парковки: Україна
| Цитата (ДоблоїД) Приймайте в клуб новеньких. принимаем давай фото в студию вашего автомобиля
|
|
|
|
Andrik | Добавлено: 05.04.13, 14:44 | Сообщение # 3 |
Италофанат
В клубе с 19.03.12
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Doblo Combi 2011 г.
Объём, мощность и тип двигателя: 1,4/77 л.с.
Место парковки: Донецк Украина
| Вітаємо!!! Жидачів Львівської обл?
|
|
|
|
Jex | Добавлено: 06.04.13, 13:13 | Сообщение # 4 |
Кандидат в ЧК
В клубе с 15.01.13
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: фиат добло 2007
Объём, мощность и тип двигателя: 1.3 75лс 199А2000
Место парковки: г.харьков украина
| блин до сих пор не могу прочитать с первого раза нормально слово добловоды
|
|
|
|
ДоблоїД | Добавлено: 10.04.13, 00:04 | Сообщение # 5 |
Италолюбитель
В клубе с 02.04.13
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Добло 2002 (турок)
Объём, мощность и тип двигателя: 1,9 JTD
Место парковки: ЖИДачів
| Доброго вечора.
Нарешті покажу наше поповнення
Довгенько польвав за ним, мало не по цілій західній україні. Навіть вудочки уже змотував їхати на рибні місця, але вічно щось заважало.
покищо працюю на двох роботах тому по мірі вільного часуДобавлено (09.04.13, 23:04) --------------------------------------------- За час коротких випробувальних поїздок на роботу, від брами до брами 33 км, з'явився лекий і короткочасний скрегіт при гальмуванні (не завжди). Обнадіяв себе - камінь . По звуку заднє праве. Розібрав подивився нічо там на може скрипіти ще 2 мм колодки. Добрався до лівого, для профілактики, - тільки відкрутив болти зняти диск не зумів, є виробітка у вигляді бурта не дає зняти.
Окреме спасибі голандцям за затягнуті болти, метровою монтіровкою зривав .
Прийшла субота і зявився час зїздити до місцевого щамана по ходовій. Вирок - міняти ліву кульову опору. - Ну і в тебе одна дощечка стерта до заліза. Міняй бо зїсть диск . Тоїж суботи так і сталось . Постійний скрегіт при гальмуванні .
Сьогодні три години парився поки останнього болта закрутив. Замордувався ну його. Що і як виглядає чуть пізніше. Зараз СПАТИ .
|
|
|
|
Rus32ab | Добавлено: 10.04.13, 14:37 | Сообщение # 6 |
Рулевой филиала ОСТОРОЖНО! ЗЛОЙ МОДЕРАТОР!
В клубе с 18.04.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Doblo, 2006
Объём, мощность и тип двигателя: 1.3 MultiJet 199А2000
Место парковки: Харьков, Украина
| Цитата (ДоблоїД) Вирок - міняти ліву кульову опору меняй сразу две
|
|
|
|
ДоблоїД | Добавлено: 11.04.13, 00:13 | Сообщение # 7 |
Италолюбитель
В клубе с 02.04.13
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Добло 2002 (турок)
Объём, мощность и тип двигателя: 1,9 JTD
Место парковки: ЖИДачів
| Одже про вчорашнє. На швику подивився на форумах про заміну колодок - у фотографіях усе стає зрозуміло. Так само на швидкоруч купились колодки
Ціна/якість - ХЗ. ЩО бул те і взяв.
Винуватець скрипу лишився лиш метал
не судіть строго за якість "злий був".
треба буде ще лізти
тубку тримає ось ця защіпка, під шаром болота не видно, без неї ніяк
а тепер про вентильвані диски. якщо брали "поїзджену спорт версію " то скоріш за все потрібно міняти диски
місце звідки йде забір повітря повнісь забито розшарованим ржавим металом
місця мало і темно. не судіть строго.
Від себе добавлю: - гальмівний циліндрик краще відтискати разом з старими колодками (викруткою) - відкручувати перепускний болт не потрібно - частіше заглядайте до колодок
результат - лівий диск товщина 16,5 правий 17,5 - ліві колодки 2мм і 0 мм правий 5мм і 6-8 мм
П.С. прийму в подарок або за смволічну плату гальмівні диски (бажано з зняті з оригіналу)
і не забувайте про техніку безпеки при роботах на підйомних механізмах
|
|
|
|
bogdan68 | Добавлено: 11.04.13, 00:54 | Сообщение # 8 |
Италоманьяк
В клубе с 08.11.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Scudo 2005
Объём, мощность и тип двигателя: 2.0
Место парковки: Украина Новотроицк
| Ну вот,по книге минимально допустимая толщина диска 18.2мм.Еще мы не учитываем что снутри диск также сьела иржа,так что под замену. И не обязательно б\у,новые не так дорого и стоят.
|
|
|
|
ДоблоїД | Добавлено: 12.04.13, 00:00 | Сообщение # 9 |
Италолюбитель
В клубе с 02.04.13
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Добло 2002 (турок)
Объём, мощность и тип двигателя: 1,9 JTD
Место парковки: ЖИДачів
| Спонсорів на нові диски тре шукати, один в районі 400-750грн (якщо память не зраджує на оф-сайті)
Зїздив на компютерну діагностику. Клапан ЕГР - зняти почистити. там якихось вісім болтів.
Ага вісім. Тільки пінцетом треба відкручувати. Парився півтора дня. Усе зібрав до купи але вже не заводив, лишив на завтра.
|
|
|
|
Alex | Добавлено: 12.04.13, 00:25 | Сообщение # 10 |
Член клуба Супермодератор
В клубе с 04.07.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Kia Sportage 4
Объём, мощность и тип двигателя: 1.6 gdi
Место парковки: Україна
| ДоблоїД, ваше состояние дисков это просто катастрофа! на таких убиться можно. Цитата (bogdan68) у,новые не так дорого и стоят. согласен полностью! не обязательно оригинал и так полно запчастей не хуже оригинальных
|
|
|
|
havarok | Добавлено: 12.04.13, 22:29 | Сообщение # 11 |
Италолюбитель
В клубе с 11.09.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Doblo 2005
Объём, мощность и тип двигателя: 1.3
Место парковки: Lviv
| Цікаво а з якого року твій "Чобіток."
|
|
|
|
GORETC | Добавлено: 13.04.13, 00:28 | Сообщение # 12 |
Новичок
В клубе с 12.04.13
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: FIAT DOBLO 1.3 muldj
Объём, мощность и тип двигателя: ----
Место парковки: Киев
| [admin]Сообщение удалено! Читаем правила форума, а потом только пишем! [/admin]
|
|
|
|
ДоблоїД | Добавлено: 17.04.13, 23:21 | Сообщение # 13 |
Италолюбитель
В клубе с 02.04.13
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Добло 2002 (турок)
Объём, мощность и тип двигателя: 1,9 JTD
Место парковки: ЖИДачів
| Рік зїзду з конвеєра 2002.
Клапан EGR почищений. По факту вийшло що він заглушений був. Знов нині їздив на діагностику до п. Майстра, системою BOSH оперує, покопирсався трохи в мозгах. І скрушно похитавши головою сказав вирізати каталізатор.
Блін ХРЕНОВО я маю мати малий кшефт у європу, злапають не оберусь проблем.
Буду йти мудрувати.
П.С. адміни на роботі, не хороші, люди поставили форум на блокування. і навіть думаю не допоможе .
|
|
|
|
Александр_Алёшин | Добавлено: 17.04.13, 23:38 | Сообщение # 14 |
Главный администратор клуба
В клубе с 18.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Doblo Panorama 2007
Объём, мощность и тип двигателя: 1,4/77 л.с. 350А1000
Место парковки: Україна
| Цитата (ДоблоїД) П.С. адміни на роботі, не хороші, люди поставили форум на блокування. і навіть думаю не допоможе Это про что или про кого?
На питання по ремонту авто адміністрація в особистої пошти та по e-mail не відповідає!
|
|
|
|
ДоблоїД | Добавлено: 13.11.13, 00:22 | Сообщение # 15 |
Италолюбитель
В клубе с 02.04.13
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Добло 2002 (турок)
Объём, мощность и тип двигателя: 1,9 JTD
Место парковки: ЖИДачів
| Далася взнаки праця на двох роботах - вільного часу 0. по добряку нічого не зробив з запланованого, окрім як термінових замін. А саме головне з тими б,,,,и " ПОКРАЩЕНЯМИ " щей в мінусі.
|
|
|
|
|