сколько стоит ремонт двигателя фиат скудо 1.9 т.д
| |
nagyrik | Добавлено: 21.05.11, 02:30 | Сообщение # 16 |
Новичок
В клубе с 04.05.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: фиат скудо 1999
Объём, мощность и тип двигателя: 1.9 тд
Место парковки: хмельницкий
| тосол пінився Із-за того,що головка тріснула,перли гази в тосол, в скудо ллється такий самий тосол як в всі машини,тільки не самий дешевий,він роз"їдає алюміній!!!!!!!
|
|
|
|
leo970 | Добавлено: 21.05.11, 09:28 | Сообщение # 17 |
Член клуба
В клубе с 18.02.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Ford Probe 2
Объём, мощность и тип двигателя: 2.5 180л.с
Место парковки: Бердичев -- Польша
| Quote (nagyrik) в скудо ллється такий самий тосол як в всі машини В Скудо изначально залит антифриз А тосолы в принципе все счас с защитой алюминия Но Я лил антифриз красный
|
|
|
|
Италолюбитель | Добавлено: 04.10.11, 18:59 | Сообщение # 18 |
Новичок
В клубе с 27.11.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: FIAT SCUDO
Объём, мощность и тип двигателя: 1.9
Место парковки: Хмельницкий, Украина
| Через 4 місяці насилу забрав своє Скудо з ремонту (вище сказано) ремон з заміною вкладишів, ремня, прокладок усіх, випускних клапанів (сильно нагорені), варкою і голови(1200грн) і роботою(2000) став мені 6500грн!
|
|
|
|
leo970 | Добавлено: 04.10.11, 19:07 | Сообщение # 19 |
Член клуба
В клубе с 18.02.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Ford Probe 2
Объём, мощность и тип двигателя: 2.5 180л.с
Место парковки: Бердичев -- Польша
| Ню так ето еще нормально Но Я б еще при таком ремонте и кольца подкинул все равно все вынималось
|
|
|
|
wery | Добавлено: 04.10.11, 22:51 | Сообщение # 20 |
Италолюбитель
В клубе с 04.09.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: FIAT,SCUDO,2000
Объём, мощность и тип двигателя: 2.0 JTD
Место парковки: Нововолынск Украина
| А почему головка треснула? До етого она не снималась? Наскока я знаю ето может бить изза того что ее неравномерно закрутили или есть еще причини(интересно знать) &: НАПИШИТЕ В ЛИЧНОМ СООБЩЕНИИ
|
|
|
|
Ярослав | Добавлено: 04.10.11, 23:03 | Сообщение # 21 |
Член клуба
В клубе с 20.10.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Scudo
Объём, мощность и тип двигателя: 1.9/92 л.с XUD 9 TF
Место парковки: Львів
| Quote (Италолюбитель) Через 4 місяці насилу забрав своє Скудо з ремонту Ого. А чого аж через 4 місяці?
|
|
|
|
Италолюбитель | Добавлено: 14.10.11, 12:27 | Сообщение # 22 |
Новичок
В клубе с 27.11.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: FIAT SCUDO
Объём, мощность и тип двигателя: 1.9
Место парковки: Хмельницкий, Украина
| 4 місяці тому що вкладиші 1,5 місяці везли 2 рази рпивозили не такі!!! а пока чекали вкладишів моторист набрав ще машин і от таке заколотилось на довго.
Голова трісла від того що датчик вентилятора не спрацював температура за хвилину виросла поки я заглушив поперло тосол верхом і т д а завести вже не завелася! Думав прокладка а ні голова!
|
|
|
|
Италолюбитель | Добавлено: 14.10.11, 12:29 | Сообщение # 23 |
Новичок
В клубе с 27.11.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: FIAT SCUDO
Объём, мощность и тип двигателя: 1.9
Место парковки: Хмельницкий, Украина
| Кольца теж кинув!!!! Забув написати!!
|
|
|
|
Италолюбитель | Добавлено: 14.10.11, 12:48 | Сообщение # 24 |
Новичок
В клубе с 27.11.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: FIAT SCUDO
Объём, мощность и тип двигателя: 1.9
Место парковки: Хмельницкий, Украина
| Ще добавлю датчик на вентилятор поставив жигульовський(вичитав в інеті) на малий вентилятор підключив а великий вентилятор до тумблера в салоні (на всякий случай)
|
|
|
|
Капитошка | Добавлено: 15.12.11, 00:09 | Сообщение # 25 |
Новичок
В клубе с 07.06.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Ducato 2001
Объём, мощность и тип двигателя: 2.8jtd 8140.43s
Место парковки: Ровно, Украина
| Хлопці а не краще самому робити все. Я не маючи ні освіти, ні навиків зробив своєму Експерту 2002г.в. 1,9д голову. Причому майстри аж здивувалися, що таке можливо. Тим самим зекономивши значну суму коштів, вся робота зайняла приблизно 10 днів (зо 3-4 дні чекав запчастини), і це за умови що сам був дерев"яний у даній справі та й тесть лише жигуля мав. Там нічого не має складного, головне буди впевненим у собі. До речі майстри, які мені міняли двигун ( лопнув шатун на 3-му циліндрі та й розбив блок), бо придбав іншого, 2 місяці не могли завести авто. Замінили (точніше потавили зі старого двигуна) лише ремінь ГРМ, форсунки 4 шт, ремінь генератора та паливний насос. 4 рази возили на перевірку форсунки та тнвд (все до рызних людей) та у казали "ВСЕ ПРАЦЮЭ", а двигун заводиться з ефіру та й працює не довше хвилини, причому була не дитяча вібрація. Виок один ДВИГУН ДОХЛИЙ. Потім згадали що можна й компресію поміряти. Поміряли компресометром (від жигуля) на першому оберті 17. 2-й 24, 3-й 27. і так по всіх циліндрах. Звісно з ними не розрахувався за роботу. Продавець двигуна порекомендував меня свого майстра так за 20-25 хвилин та кількох випалених цигарок мій Пижик ожив та за муркотав. За за міну двигуна "майстри" заспівали 950грн. (було випито майже з 8літрів спирту та отримано аванс у 40грн). За роботу іншого майстра заплатили 300 грн й поїхали своїм ходом додому. На "дохлому" двигуні накатав майже 100тис.км (2 заміни ременя ГРМ) щей продав. Доречі 2 рази гнуло клапана на тому двигуні і все робили з тестем разом самі. Як кажуть гугл в допомогу. Зараз маю Фіат Дукато 2001р.в. 2,8 jtd за рік тричі робив головку (не щастить мені з ним) але здаєть все налагодив вже, залишились форсунки.
|
|
|
|
Magirus8 | Добавлено: 09.01.13, 14:10 | Сообщение # 26 |
Италофанат
В клубе с 25.12.12
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Scudo
Объём, мощность и тип двигателя: 1.9D
Место парковки: Киев
| Вот молодец! Сам всё сделал, это самый лучший ремонт, если в гараж не водку пить идешь, а делать себе мотор) Я сделал себе двигатель на тойоте сарине с 2л дизелем, тоже в гараже разобрал и собрал, правда всё равно ездил на проточку блока, координацию головки, проточку каленвала ещё сделал, а в гараже всё собрал, по меткам выставил и работает. Уже 3 года как продал, новому хозяину телефон оставил, звонил недавно, размер шайб под клапанами брал(у меня всё записано)))) говорил, вообще нет проблем с двигателем. Сейчас у меня ситроен с 1,6 бензиновым уже 3 года, и вот приобрёл второе авто с 1,9 тд, надеюсь что всё будет в порядке, руки конечно приложить надо, всё таки 13 лет автомобилю и 230 т.км пробега. Но чем хороши такие двигатели в отличии с двигателями Common Rail, это их простота и относительная всеядность. Но думаю, после тойоты я этот дизель разберу и соберу без проблем.
|
|
|
|
|