Термоклапан вакуумний
| |
zbir | Добавлено: 08.02.12, 23:01 | Сообщение # 1 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Потрібен вакуумний термоклапан на 1,4 карбюраторний двигун від Тіпи 1989 р.н. Нових немає. Фото додаю. Наперед дякую за надану інформацію на zbir@ukr.net
Мені потрібен тільки один. Вигляд на двигуні.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 11.02.12, 12:49 | Сообщение # 2 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Мовчання - доказ ексклюзивності моєї Тіпи.
|
|
|
|
cezario | Добавлено: 11.02.12, 19:10 | Сообщение # 3 |
Член клуба
В клубе с 09.04.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tempra elegance 1994
Объём, мощность и тип двигателя: 1.6
Место парковки: Донецк Украина
| Поищи номер на Экзисте оригинальной запчасти , а там посмотрим.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 13.02.12, 17:17 | Сообщение # 4 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| cezario, не знайшов. Бачив новий, але з більшим діаметром різьби. Читав, що в Аргентині на аналогічних нових 1,4 л двигунах замість вакуумного термоклапана ставлять заглушку – тепло там.
Тому і шукаю вживаний, надії найти новий нема.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 26.02.12, 04:44 | Сообщение # 5 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Ну нема то нема.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 26.08.12, 00:00 | Сообщение # 6 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Випадково в знайомого на вісімці в корпусі повітряного фільтра побачив вкручений і не підключений конструктивно аналогічний клапан тієї ж фірми, але з іншими тепловими характеристиками (закривався при мінусовій температурі, а не при ~+37-42 градуси). Конфіскував. Розвальцував корпуси обох клапанів, переставив термочутливий диск, завальцував, поставив на двигун. В результаті отримав плавний перехід роботи двигуна з режиму холодного запуску в штатний прогрітий.
Проблему вирішено.
|
|
|
|
|