Продам машинку. Рік випуску 1986. Двигун: бензин,карбюратор 1.5. Седан. Червоний. Пробіг 260 000км. Стан кузова - в г...но. На домкраті підняти майже нереально, треба підставляти дошку. У передніх дверях трохи дири. Задні арки - гниль. Пороги знизу гниль, зверху діри. Дах, капот, стояки, передні крила, задні двері - ще ок, денеде меленькі обдертості, які зачистити, і ржа не буде йти. В "басейні" для запаски теж дири. Бампери в порядку. Вікна ок, на вітровому є 1.5см слід від камінчика. на протязі 110 000км не розширюється.
Двигун. Бігає нормально. Заводиться навіть в мороз відразу. Не глохне. Нова уся електрика (розподільник,котушка,комутатор і т.д.), від Лади. Але не підключених тахометр. Електрика проїхала десь 500-800км. Нове зчеплення і кільця поршнів. Міняні на 243 000км. Карбюратор від ВАЗ2107. Проїхав десь 30-50тисяч,не памятаю. Вихлопна труба без заднього баняка, дірява але позаварювана. Коробка не гуде але хрустить при переході 1-2, 2-1, 3-2 і деколи 2-3. Трос щеплення переколхожений москвичівський, працює люкс. Термостат змінений (в Італії), проїхав десь 40тис. Водяна помпа змінена на 245 000км. Новий радіатор від ВАЗ2105, поїхав 500-800км. Деколи перегрівається, але як сказали мені на сервісі в Італії (!!!) - бреше датчик, а при мені міряли, все ок...Зміна помпи,термостата,радіатора і багаторазова промивка нічого не дали, далі бреше.
Зпереду і ззаду нові ричаги підвіски і кульові, проїхали мало, десь 5тисяч...Зпереду амортизатори і пружини Монро, проїхали 90 000км, працюють незамітно, навіть немаю що сказати про них. Задні і ресора просіли, але бульбу ще тягали. Усюди крім пер. стабілізатора сайлент-блокам по кілька тисяч, у стабілізаторі рідне. Рульова не стукає і не шатається, кулачки міняні десь 60 000 км назад.
У салоні все ціле, все робоче, але:
-центр.замок відключений, бо усе контачить і хапає а він не закривається
-не працює тахометр
-задні двері відкриваються лише з середини. Ті хто мали з тим справу, то знають, що там на годину роботи: треба прикрутити пластинки, які злітають якщо не рідні.
Решта ніби все ок. Усе працює, фари працюють, підігріви і пічка працюють, склопідйомники (пер - електрика) також, сидіння, дзеркала, рульова колонка - все гарно регулюється. Склоочисники теж все ок. Задні сидіння 2+1 верх і низ. Вихід на магнітолу нового стандарту, колонки рідні.
Окрема і сторія - ГАЛЬМА. Передні з новим блінами ( до 4000км.), колодки теж ок, циліндри і поршні гладенькі, прокачані, хапають рівномірно. А от задні не хапають взагалі. Я з тим навіть не розбирався.
Крім того десь два місяці тому пішла в підлогу педаль, тобто хід педалі збільшився з 2см до 12см. Але гальмівна сила не змінилась. Хапає таксамо, але не на 1.5см від початку ходу, а десь на 11см. Отак от.
Колеса передні (13) нові всесезонки росава, ззаду (14) якісь літні низькопрофільні, стерті десь на 40відсотків, нормальна запаска.
Розхід палива точний сказати неможу, але на 15 літрах А-92 я проїжджаю 150км по трасі і ще десь 30-40 по місту.
Машинка їде тихо, на стукає і в салоні немає багато зайвих шумів, не викликає дискомфорту, як це є у машин такого віку.
Усі вищенаведені недоліки і мінуси служать причиною продажу.
Фото будуть, але вже в 2011році. Або якщо хтось дуже захоче на днях подивитись, можем домовитись, машинка в районі податкової.
Ціна 500євро.
З документами все ок. А от техогляд до 2010. Страховка до літа 2011.