Fiat Doblo 1.3 MultiJet
| |
dbox2 | Добавлено: 19.12.10, 23:09 | Сообщение # 1 |
Италолюбитель
В клубе с 06.06.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Doblo 1.3 MultiJet 2007р.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.3
Место парковки: Львів
| Історія в принципі зовсім не оригінальна. Купив `доблика` проїхав 6000. Вирішив написати тут - можливо комусь стане в нагоді. Стандартні заміна мастила, ременів були зроблені. (Інші рідини купив але не замінив.) Проблема №1 - тріснула права ресора, побачив на шиномонтажі при заміні гуми на зимову. Ну ніяк не хотіло колесо відірватися від землі. На свіжому зламі була помітна іржава смужка 20*1 мм на верхній поверхні листа. Висновок - була давно, або з'явилася при `викатуванні`, таку річ при купівлі хіба дефектоскопом шукати :). Нові ресори купив в луцькому BusMasteri. Проблема №2 - зчеплення. Відразу було в поганенькому стані. Від моменту купівлі зчеплення схоже було вбите - якби я знав (тепер вже знаю) як воно повинно працювати ми б тоді з попереднім власником поторгувалися. При витисканні педалі зчеплення був відчутний невеликий гул + важкувато як для гідравліки вона натискалася, але оскільки досвіду було нуль - то звик і приймав за належне. Недавно при заїзді заднім ходом на стоянку - противний запах гарі і сизий димом в салон. Думав торба, заглушив вогнегасник в руки,капот відкрив - білий димок розвіявся і тиша. Оскільки знаю як пахне палена проводка - зробив висновок що торба зчепленню. Завів спробував рушити і доїхав на стоянки - 11 км, 3 передача, 40 км/год + аварійка. Купив комплект зчеплення в добло центрі, див. тут - http://club-fiat.org.ua/forum/54-2453-1. В моєму випадку претензій до них ніяких, вийшло найдешевше, а саме - 1432 грн. Заміну робив Анатолій - той що з рибою на Хмельницького 106, за що йому спасибі. Власне про заміну напишу пізніше - але старе зчеплення `закінчилося`(передачі перестали вмикатися) акурат на в'їзді в бокс :o!!!! Фото `вижимного`(точніше його залишків):
|
|
|
|
klain2 | Добавлено: 19.12.10, 23:18 | Сообщение # 2 |
Италоманьяк
В клубе с 25.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Doblo 1.3 multijet
Место парковки: Запорожье
| А в загалі який пробіг?
|
|
|
|
dbox2 | Добавлено: 19.12.10, 23:23 | Сообщение # 3 |
Италолюбитель
В клубе с 06.06.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Doblo 1.3 MultiJet 2007р.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.3
Место парковки: Львів
| Чесно кажучи `хз`. Купив було 59000, авто 2007р. А от чи `крутили` і скільки не знаю. Власник переконував що пробіг рідний, але як воно насправді невідомо. До речі, як стосовно кріплення повітряного фільтра бо в мене зламане + мене вже троє людей переконували що це така `хвороба` в 1.3 дизеля?
Сообщение отредактировал dbox2 - Вс, 19.12.10, 23:26
|
|
|
|
klain2 | Добавлено: 19.12.10, 23:28 | Сообщение # 4 |
Италоманьяк
В клубе с 25.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Doblo 1.3 multijet
Место парковки: Запорожье
| Зараз зрозуміло,а то я вже перелякавсяQuote (dbox2) Купив `доблика` проїхав 6000
|
|
|
|
dbox2 | Добавлено: 19.12.10, 23:35 | Сообщение # 5 |
Италолюбитель
В клубе с 06.06.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Doblo 1.3 MultiJet 2007р.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.3
Место парковки: Львів
| Quote (klain2) араз зрозуміло,а то я вже перелякався Стандартні заміна мастила, ременів були зроблені. = читай б.в. Як стосовно пов. фільтра?
|
|
|
|
klain2 | Добавлено: 19.12.10, 23:56 | Сообщение # 6 |
Италоманьяк
В клубе с 25.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Doblo 1.3 multijet
Место парковки: Запорожье
| У меня все в порядке, и еще у четырех кентов такой двиг у них тоже все хорошо
|
|
|
|
Alex | Добавлено: 20.12.10, 07:56 | Сообщение # 7 |
Член клуба Супермодератор
В клубе с 04.07.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Kia Sportage 4
Объём, мощность и тип двигателя: 1.6 gdi
Место парковки: Україна
| Quote (dbox2) Фото `вижимного`(точніше його залишків) неужели после такого пробега от деталей остался один хлам! завал! как то для пробега маловато будет!
Сообщение отредактировал alex9123 - Пн, 20.12.10, 07:57
|
|
|
|
Автоманьяк | Добавлено: 20.12.10, 08:05 | Сообщение # 8 |
Италоманьяк
В клубе с 20.12.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Все
Объём, мощность и тип двигателя: ***
Место парковки: Украина
| alex9123, такие вещи как сцепление можно и за 10 тыщ ушатать, если предыдущий хозяин на ней учился ездить, то вот и результат. Тем более если это действительно родной пробег, то товарищ на работу с работы три года ездил
|
|
|
|
dbox2 | Добавлено: 15.02.11, 22:53 | Сообщение # 9 |
Италолюбитель
В клубе с 06.06.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Doblo 1.3 MultiJet 2007р.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.3
Место парковки: Львів
| Поміняв в п'ятницю масло та фільтри в Анатолія на Б.Хмельницкого + підрихтував він мені кріплення корпусу повітряного фільтра. Вихідні + понеділок авто стояло на стоянці. Сьогодні їхати на роботу і тут 'Check Engine' загорівся орієнтовно через 3 хвилини після запуску двигуна. Заглушив поїхав маршруткою. Годину тому забіг на стоянку перевірити може глюк - та де там - запускається нормально але 'Check Engine' не гасне . Хто що порадить, варіанти звідки могло вилізти? (їхати на діагностику - це зрозуміло). До заміни масла, фільтрів ніяких проблем ніколи не було. Збіг чи якісь нюанси?
|
|
|
|
gekko | Добавлено: 15.02.11, 23:54 | Сообщение # 10 |
Член клуба
В клубе с 22.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Fiorino Combi 1.3 MJet 2009
Место парковки: Донецк
| dbox2, для дизеля ШИБКО холодно, двиг работал ровно, не "тарабанил", не дёргался???? Просто для нашей "сЛяры" и климата эти двиги не оч . подходят, нежные уж очень, мой Фиорино вообще при температуре ниже -5-10 стоит в гараже с включённым калорифером (температура в гараже не ниже +5-8), а то начинает "краник гореть". если интересно поедь на комп диагностику посмотри какие ошибки БК написал, мне аж самому интересно, :( Просто если завелась то погрей 15-20 миню, а потом не выше 2500 оборотов едь пока температура до нормы не дойдёт, если работает ровно и не дёргаеться/глохнет то страшного ничего нет. Я Doblo 1,9 D (атмосферник) заводил при -22 колбасило его 5 секунд, а потом прогревал хорошо (что-бы стрелка хоть на милимет поднялась) и ехал несмотря на ЧЕК, главное что соляра не замерзла.
|
|
|
|
gekko | Добавлено: 15.02.11, 23:57 | Сообщение # 11 |
Член клуба
В клубе с 22.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Fiorino Combi 1.3 MJet 2009
Место парковки: Донецк
| ещё одно предположение, мож топливо уже "парафиниться" начало и давление в рампе выше или ниже нормы, потому и ошибку пишет, просто если-бы была критичная ошибка то комп бы заглушил двигатель и усё. Это ИМХО. Глупый вопрос а на улице сколько ниже ноля?
|
|
|
|
КОТ_61 | Добавлено: 15.02.11, 23:59 | Сообщение # 12 |
Италолюбитель
В клубе с 05.02.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Doblo, 2005
Объём, мощность и тип двигателя: 1,3 JTI
Место парковки: Днепропетровск
| dbox2, причин полно ,а информцаии мало скорее всего на диагностику а крепеж фильтра- ненадолго (выброшенные деньги и время)
|
|
|
|
gekko | Добавлено: 16.02.11, 00:01 | Сообщение # 13 |
Член клуба
В клубе с 22.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Fiorino Combi 1.3 MJet 2009
Место парковки: Донецк
| dbox2, ещё внимательней прочёл, извините приболел, t ОЖ высокая , а фильтр топливный меняли, если да, то какой стоит в данный момент???
Сообщение отредактировал gekko - Ср, 16.02.11, 00:02
|
|
|
|
gekko | Добавлено: 16.02.11, 00:07 | Сообщение # 14 |
Член клуба
В клубе с 22.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Fiorino Combi 1.3 MJet 2009
Место парковки: Донецк
| ..................
Сообщение отредактировал gekko - Ср, 16.02.11, 00:11
|
|
|
|
КОТ_61 | Добавлено: 16.02.11, 00:16 | Сообщение # 15 |
Италолюбитель
В клубе с 05.02.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Doblo, 2005
Объём, мощность и тип двигателя: 1,3 JTI
Место парковки: Днепропетровск
| Дело не в усилиях а я так понимаю что резьба короткая и мелкая а детонация двигателя при пуске -обрати внимание! А дальше -физика!!!
|
|
|
|
|