перегрев двигателя в 25градусів морозу
| |
zbir | Добавлено: 23.05.13, 21:21 | Сообщение # 61 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Зібрав цього разу трьох хіміків-практиків. До драки не дійшло, але що я зрозумів: 1. Видимий сірий осад (сульфід молібдену) з часом розчиниться – небезпеки для робочих внутрішніх поверхонь двигуна немає. 2. Про утворення абразивоподібних похідних не може бути мови. Навіть якщо не так, то масляний фільтр повинен відіграти свою роль. А більш дрібні частинки навіть абразиву, прохідні для масляного фільтра, вже таким не являються, бо товщина масляної плівки на поверхнях тертя двигуна більша.
Про болти. Затягував по книжці. Спочатку динамометричним ключем 40 Нм, далі в два етапи по 90 градусів. Останні 90 градусів дотягував по половині. Тут однакові для всіх 10 болтів початкові 40 одиниць не допустять перекосу головки при подальшому дотягуванні в градусах.
P.S. Для себе зробив висновок, що на купленій неновій машині до переліку першочергових замін (масло, фільтр, зубчатий ремінь...) варта додати прокладку головки блока циліндрів (заодно побачити стан двигуна). Деталь відповідальна, так як забезпечує ізольованість між собою стиснутих газів в циліндрах, масляних і охолоджувальної рідини каналів. Як тепер приємно поглядувати на "ліниву" стрілку температури антифризу.
|
|
|
|
Taras_Potatos | Добавлено: 24.05.13, 19:13 | Сообщение # 62 |
Член клуба
В клубе с 30.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Lancia Thema TD
Объём, мощность и тип двигателя: 2.5(8144.97S)
Место парковки: Львів
| zbir, Не заважай механізму працювати. IMHO звичайно. Це я стосовно обов'язкової заміни прокладки.
Сообщение отредактировал Taras_Potatos - Пт, 24.05.13, 19:25
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 24.05.13, 23:33 | Сообщение # 63 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Зрозуміло, якби три роки тому на форумі мною було винесені вкупі питання про періодичне споглядання в задньому вікні легкого білого диму, незрозумілої мокроти свічки в третьому циліндрі, випадку розриву верхнього патрубка охолоджувальної рідини, постійного доливання антифризу при відсутності його слідів в моторному відсіку і салоні разом з проблемою його витіснення з-під кришки розширювального бачка в останній час... - мені без вагань бувалі люди вказали б причину всього цього. Даючи механізму працювати, паралельно я займався наслідками проблеми, а не причиною, рубав хвости.
Taras_Potatos, погоджуюсь з твоїм формулюванням, але з поправкою: "zbir, Не заважай справному механізму працювати".
|
|
|
|
Taras_Potatos | Добавлено: 24.05.13, 23:58 | Сообщение # 64 |
Член клуба
В клубе с 30.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Lancia Thema TD
Объём, мощность и тип двигателя: 2.5(8144.97S)
Место парковки: Львів
| Звичайно. Але я проти превентивної, безпідставної заміни.
|
|
|
|
Крома | Добавлено: 25.05.13, 07:49 | Сообщение # 65 |
Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков
| Цитата (zbir) варта додати прокладку головки блока циліндрів
Все признаки неисправности двигаеля до ремонта ты уже прошел. Без этих признаков вскрывать двигатель, это только удолетворять нездоровое любопытство и искать себе приключений. Без смены колец и ковыряния в головке менять прокладку просто так, пустая трата времени. Цитата (zbir) Останні 90 градусів дотягував по половині. Все правильно. Усилие затяжки возросло до неразумных величин и напугало. При новых болтах такого не происходит. Поэтому при старых болтах лучше его сразу динамометрическим ключом контролировать.
Цитата (zbir) Тут однакові для всіх 10 болтів початкові 40 одиниць Это при любом методе одинаково.
Полезно знать. Головка в эксплуатации имеет температуру от крепкого мороза до рабочей. Соответсвенно имеет большой температурный коэфициент расширения. Болты работают в некоторм роде пружинами. Должны стабилизировать усилие прижатия. Старые болты это свойсво несколько теряют. Если напасть повториться, то поменяй их обязательно.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 25.05.13, 13:37 | Сообщение # 66 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Циліндри і обвіску поршнів не дивився, так як рік назад міряв компресію на гарячому двигуні – в 4 циліндрах було приблизно 10,5 – 11 одиниць. Десь 2-3 роки поїжджу, а там і болти заміню, відповідно по циліндрах подивлюсь, інше повилазить.
Якщо по темі, то проблема з перегрівом двигуна в мороз вирішена.
|
|
|
|
toxa128 | Добавлено: 25.05.13, 15:42 | Сообщение # 67 |
Италофанат
В клубе с 05.11.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tempra 1991 продал...
Объём, мощность и тип двигателя: 1.6
Место парковки: Rivne
| Цитата (zbir) Якщо по темі, то проблема з перегрівом двигуна в мороз вирішена. Мабуть не з перегрівом, а з бульканням газів. це свежтаки різні речі.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 30.05.13, 21:51 | Сообщение # 68 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| toxa128, до булькання, як видно з фото, діло йшло довго. Фрагмент металевого обода відірвався і зігнувся , коли знімалась прокладка. Я його вже не чіпав, так і зафіксував на фото.
|
|
|
|
|