перегрев двигателя в 25градусів морозу
| |
Крома | Добавлено: 14.02.12, 04:36 | Сообщение # 46 |
Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков
| Quote (CreAtoR) сбрасываем обороты - а вот тут ОП-ПА - и сосёт воздух через счель на фланце! потому что: а) воздух всосать легче, чем ОЖ из бачка; б) кран с трещиной печки намного выше бачка, что создаёт некоторые дополнительные неудобства при попытке всосать ОЖ... Неее. В конце не так. Пробка радиатора неучтена. Система после нагрева и поднятия давления, остывая элементарно ваккумируеться. А так как с атмосферой связаться проще через трещину чем через сопротивляющийся клапан, то процес всасывания и идет. Дырочка в термостате существует. Только гораздо меньше. Где то 1 мм. Лишняя дырка все таки вредна.
Quote (zbir) Ще на етапі випробовування мене здивувало неспрацювання термоклапана при тривалому поливі термочутливого циліндра 100оС водою, і впевненим його спрацюванням при повному зануренні в 90 оС воду. А цим і пояснюється природа «залипання». Это в чайнике 100. А когда льешь то происходит бурное парообразование. А с паром отлично улетучиваються джоули тепла. Quote (zbir) Якщо спроектувати горизонтальну площину від робочого рівня рідини в розширювальному бачку до двигуна, то виявиться, що в двигуні залишаються об’єми вищі від нього, а це при працюючому двигуні прогріте повітря, яке буде понижувати рівень рідини в малому колі, витісняючи його в розширювальний бачок. Чи насос цей недолік поправляє? На Кроме штуцерок стоит в самой верхней точке двигателя и воздух или даже пар тут же помпа выгонит в бачок. И если надо что то обматывать то надо учесть, что вряд ли все остальные экземпляры авто перегреваються и мучаються с закипанием в те же морозы.
Quote (smitt) у меня какая то немецкая фигня, выкинул бутылку, ничего по русски небыло, и название непомню, я обычно не запоминаю названия, или плохо помню, так как каждый раз покупаю разное...:) но не скуплюсь в цене Это как? Покупать всякую фигню лишь бы дороже. Продавцы довольны. Отличный покупатель.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 14.02.12, 11:54 | Сообщение # 47 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| CreAtoR, італійці передбачили свої максимальні морози до -10 грд. штатним шунтуючим отвором в термоклапані. Як вони могли в 90-х знати, що в 2012 році в України буде до -30 і що їхні вічно свіжі машини до того часу доживуть.
За підтвердження експерименту дякую.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 14.02.12, 12:33 | Сообщение # 48 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Quote (Крома) И если надо что то обматывать то надо учесть, что вряд ли все остальные экземпляры авто перегреваються и мучаються с закипанием в те же морозы.
Згоден. Проблеми не повинно бути при закритій на морози морді, наявності захисту, тривалому прогріві, або різних комбінаціях цих факторів. В моєм випадку умови для термоклапана були екстремальні.
Сообщение отредактировал zbir - Вт, 14.02.12, 12:37
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 14.02.12, 13:27 | Сообщение # 49 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Quote (Крома) На Кроме штуцерок стоит в самой верхней точке двигателя и воздух или даже пар тут же помпа выгонит в бачок.
На трасі при 100 км/год. насос все ставить на місце, а в місті при спокійному муркані мотора обертів центробіжного насоса не вистачає - при прогазовках чути гуляюче через пічку повітря і треба час, щоб це повітря перейшло з малого кола охолодження в велике і в розширювальний бачок. Питання в тому, що при попередньому охолодженні двигуна в мале коло поступає повітря. Є підозра в сальнику штока краніка пічки. Потерліє, вирішу і цю проблему.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 14.02.12, 13:47 | Сообщение # 50 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| smitt, найшов квитанцію, антифриз-концентрат ABRO за 58 грн. Користуюсь 1,5 року, упаковка на 1,5л в синій пластиковій ємкості, концентрат зеленого відтінку.
Перед зимою взяв пробу з системи охолодження і помістив в морозилку на -20 грд., не замерзла. Перед сильними морозами пропорція була доведена до -35 грд. При -27грд. в гаражі, міняючи термоклапан, зливав частину антифризу - водичка без ознак замерзання.
Сообщение отредактировал zbir - Вт, 14.02.12, 13:48
|
|
|
|
toxa128 | Добавлено: 14.02.12, 13:52 | Сообщение # 51 |
Италофанат
В клубе с 05.11.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tempra 1991 продал...
Объём, мощность и тип двигателя: 1.6
Место парковки: Rivne
| Отвір у термостаті для "РОЗВОЗДУШЫВАНИЯ" ЦЕ не Дырка, і він там дуже потрібний.
|
|
|
|
CreAtoR | Добавлено: 14.02.12, 19:45 | Сообщение # 52 |
Италоманьяк
В клубе с 14.06.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Ritmo 60L 1980
Объём, мощность и тип двигателя: 1,5 (138В3.048)
Место парковки: Одесса
| у моём термостате клапан перекрывает наглухо, пробовал даже дуть - нифига. Насчет дырки - почти согласен, великовата получилась, долго прогревается. До 50-60 нормально, после уже оч долго. Придется использовать "мэджик фасадный пенопласт" картон - как то не солидно..
|
|
|
|
Крома | Добавлено: 16.02.12, 10:51 | Сообщение # 53 |
Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков
| Quote (zbir) CreAtoR, італійці передбачили свої максимальні морози до -10 грд. А мне почему то итальянцы такого не сообщили. В заводской инструкции от Кромы про это ничего не написанно. Откуда такая инфа?
|
|
|
|
smitt | Добавлено: 16.02.12, 11:30 | Сообщение # 54 |
Италофанат
В клубе с 05.01.12
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma 1991 г.в.
Объём, мощность и тип двигателя: 2.0
Место парковки: Одесса
| человек в отчаянии... как и я был при заводке автомобиля... у него проблема практически решена...:) градус на улице непричем
|
|
|
|
smitt | Добавлено: 16.02.12, 15:27 | Сообщение # 55 |
Италофанат
В клубе с 05.01.12
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma 1991 г.в.
Объём, мощность и тип двигателя: 2.0
Место парковки: Одесса
| Quote (Крома) smitt пишет: у меня какая то немецкая фигня, выкинул бутылку, ничего по русски небыло, и название непомню, я обычно не запоминаю названия, или плохо помню, так как каждый раз покупаю разное...:) но не скуплюсь в цене
Это как? Покупать всякую фигню лишь бы дороже. Продавцы довольны. Отличный покупатель.
нашел 4 литровую канистру которая была до этого немецкого, тоже хорошая я довлен остался, просто купил литр немецкого потому что утекло когда менял дтож, фирма прошлого антифриза который до сих пор кстати в двигле 90% Венол синий цвет. не знаю в чем отличия по цветам но мне этот посоветовали на именно мой двигатель по прайсу чувак смотрел я его и купил, доволен всем... две недели назад смотрел цвет и на наличие мусора когда снимал помпу, идеальная жижа...
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 26.03.12, 01:04 | Сообщение # 56 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| Потепліло. Замінив краник пічки. Ще раз передивився правильність підключення. Оп!!! Неправильно. На краник повинен подаватись антифриз, а в мене – обратка. Виправив. Відрегулював. Пісня.
Підсумки. Для відновлення системи охолодження замінено основний радіатор, термоклапан (несправність під питанням), кришку розширювального бачка і краник пічки.
|
|
|
|
zbir | Добавлено: 21.05.13, 20:24 | Сообщение # 57 |
Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя: 1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна
| вовар, (повідомлення 15) твоя правда. Минуло півтора року, до того хронічна проблема з рівнем антифризу то нагадувала про себе, то мовчала. Нарешті позаминулого тижня на трасі видуло антифриз, мотор перегрівався. Щодня доливав 1,5 л. Виявилось, що кришка розширювального бачка підтравлювала, не витримувала тиск 0.9 атм. Поставив іншу кришку. І тут все почалось... Рівень антифризу за 5 хвилин їзди катастрофічно понизився, температура двигуна почала виходити за межі, потужність впала, двигун троїв. Доливка дистильованої води дала змогу дотягнути до гаража.
Почитав книжки, порився в інтернеті, все вказувало на прокладку головки блока циліндрів. А так як антифриз теоретично мав через циліндр і випускні клапани попадати у вихлопну трубу - тут корозія, то на другий день купив прокладку головки блока циліндрів (інші прокладки дочекались свого часу) і вечір пішов тільки на від’єднання всього і зняття головки блока циліндрів. Хороший набір ключів вирішив всі питання.
Проблему із дзеркальністю і перевірки непокрученості головки блоку циліндрів вирішив відповідно за допомогою напильника з нульовкою (тут критичним є не дрібні подряпини на контактній поверхні, а чистота і відсутність залишків старої прокладки) та будівельної алюмінієвої лінійки (поверхня виявилась рівна).
На третій день з використанням динамометричного ключа (без нього болти головки рівномірно, а значить і правильно, не затягнути), було все зібрано. Заводити машину взявся на наступний ранок, відчував себе Корольовим – садити Гагаріна в бочку з бензином чи не садити.
При розборці мною була допущена помилка – думалось, що антифриз буде відсутній по причині завищеної температури двигуна і несправності прокладки, а коли головку підняв, залишки антифризу попали в масляні канали. Масло було з молібденом і при змішуванні з антифризом раніше чисті металеві поверхні двигуна покрились сірим осадом (хіміки кажуть що це кристалізація молібдену). Отримав лишні клопоти з промивкою і заміною масла двигуна і масляного фільтра. З вихлопної антифриз випльовувався ще півтора дня.
Їжджу тиждень. Рівень антифризу постійний, температура до 90 градусів, на світлофорі при приблизно 93 градусах включається вентилятор, все як по книжці. Термоклапан працює без "залипання". Холості оберти стали стабільними. При високих обертах двигун не вібрує, як раніше, працює рівніше. Тепер всі 4 свічки, як і вихлопна – сухі.
P.S. Ще не визначився з причиною несправності старої прокладки. При знятті головки блока циліндрів зразу ж відвалився фрагмент прокладки з металізованим ободом між одним з циліндрів і каналом охолоджувальної рідини. Але й було суб’єктивне відчуття, що болти затягнуті з різним зусиллям - також можлива причина повільного вмирання прокладки.
|
|
|
|
Крома | Добавлено: 22.05.13, 09:36 | Сообщение # 58 |
Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков
| zbir Хорошо написал. Мне понравилось. Некоторые сообажения по теме.
Применение напильника не требуеться. Достаточно зачистить от грязи сопрягаемые поверхности. Плоскость головки иделизировать тоже нужды нет. Вредны резкие перепады высоты, а некоторая пропеллерность не влияет.
Раз прокладка испортиласть, то антифриз все равно в масло попадет. Но кому хочеться это исключить, то нагрейте двигатель после слива антифриза. Выпарьте его.
Пусть химики посмотрят на такое. MoS2 + O2 = Mo(SO4)2 а затем происходит гидролиз сульфата молибдена (соль сильной кислоты и слабого основания): Mo(SO4)2 + H2O = Mo(OH)4 + H(+) + SO4(2-) И где то тут карбидом молибдена "пахнет". А это уже настоящий абразив. Может я чего со школы и забыл, но на всякий случай Ликви Молли не применяю.
Если применяються старые болты головки, то рекомендация затяжки на угол вредна. Надо затягивать на момент по ключу. Старые болты уже вытянулись и при затяжке на угол будут извлекать резьбу из блока.
P.S. Раслабление болтов очень характерный признак неисправности прокладки. При разборке слегка дотянуть болты и если они никакие, то прокладка наверняка прогорела. Дальше разбираем смело и уверенно. Они потому и расслабляються. что упора на прокладку не имеют.
|
|
|
|
Taras_Potatos | Добавлено: 22.05.13, 16:05 | Сообщение # 59 |
Член клуба
В клубе с 30.12.09
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Lancia Thema TD
Объём, мощность и тип двигателя: 2.5(8144.97S)
Место парковки: Львів
| +1 за дисульфіт. Дуже критичний стосовно вчасності заміни.
|
|
|
|
smitt | Добавлено: 23.05.13, 00:30 | Сообщение # 60 |
Италофанат
В клубе с 05.01.12
Возраст: загрузка...
Последний визит: загрузка...
Авто: Fiat Croma 1991 г.в.
Объём, мощность и тип двигателя: 2.0
Место парковки: Одесса
| вы наркоманы про всякие дисульфиды, прсото менять вовремя все жидкости и все что нужно и все "будэ добрэ" это уже проверено на моей машине Крома не даст мне соврать, чем грамотнее поменяно то что должно быть поменяно то дисульфиды и химия со школы попросту будет не нужна простому водителю-фотографу:))) хотя при том при всем прекрасно знаю химию:)
|
|
|
|
|