/----/ ЗДЕСЬ МОЖЕТ БЫТЬ ВАША РЕКЛАМА! /------/

Важные объявления
ФИНАНСОВАЯ ПОМОЩЬ КЛУБУ! Подробности тут...

Последние темы и видео
Последние темы Объявления автобазара Последнее видео
17.04.24 Что такое VIN и как его расш...
17.04.24 Альфисты вы где???
08.04.24 Кто какое масло заливает в с...
19.03.24 Каков возраст вашего авто?
19.03.24 Установка ступичного(двойной...
19.03.24 Fiat CAMPAGNOLA 2.5 DIESEL P...
14.03.24 И снова расход топлива.
27.02.24 БЛОК УПРАВЛЕНИЯ СИСТЕМЫ КОНТ...
25.01.24 Фиат 263 1.6 не заводится по...
21.01.24 Моторное масло

Все последние темы >>>
21.04.23 куплю подрамник на Фиат гранд ...
30.11.21 Куплю элстеклоподьемник темпра
15.11.21 Продам диски
12.11.21 Doblo 1.3 Cargo пассажир
19.10.21 Автомагазин "Авторитет&qu...
02.10.21 куплю шторку багажника
29.09.21 Фиат Регата 1,7Д по запчастям
22.07.21 Куплю литые диски на Fiat Tempra
19.06.21 Куплю передние пружины
18.03.21 Запчасти 1.9 JTD

Ко всем разделам "автобазара" >>>

Fiat Doblo Замена сальника кол...


Последние комментарии >>>

  • Страница 5 из 5
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Модератор форума: NVD, Alex  
Список форумов клуба FIAT » Автомобили FIAT - ремонт, обслуживание (Флуд категорически запрещен!) » Fiat Regata/ Ritmo/ Croma » Двигатель и его системы » перегрев двигателя в 25градусів морозу (ДОПОМОЖІТЬ!!!!!!!)
перегрев двигателя в 25градусів морозу
zbir
Добавлено: 23.05.13, 21:21 | Сообщение # 61

Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Сообщений: 243
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя:
1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна

Зібрав цього разу трьох хіміків-практиків. До драки не дійшло, але що я зрозумів:
1. Видимий сірий осад (сульфід молібдену) з часом розчиниться – небезпеки для робочих внутрішніх поверхонь двигуна немає.
2. Про утворення абразивоподібних похідних не може бути мови. Навіть якщо не так, то масляний фільтр повинен відіграти свою роль. А більш дрібні частинки навіть абразиву, прохідні для масляного фільтра, вже таким не являються, бо товщина масляної плівки на поверхнях тертя двигуна більша.

Про болти. Затягував по книжці. Спочатку динамометричним ключем 40 Нм, далі в два етапи по 90 градусів. Останні 90 градусів дотягував по половині. Тут однакові для всіх 10 болтів початкові 40 одиниць не допустять перекосу головки при подальшому дотягуванні в градусах.

P.S. Для себе зробив висновок, що на купленій неновій машині до переліку першочергових замін (масло, фільтр, зубчатий ремінь...) варта додати прокладку головки блока циліндрів (заодно побачити стан двигуна). Деталь відповідальна, так як забезпечує ізольованість між собою стиснутих газів в циліндрах, масляних і охолоджувальної рідини каналів.
Як тепер приємно поглядувати на "ліниву" стрілку температури антифризу.

   


Taras_Potatos
Добавлено: 24.05.13, 19:13 | Сообщение # 62

Член клуба
В клубе с 30.12.09
Возраст: загрузка...
Сообщений: 566
Последний визит: загрузка...

Авто: Lancia Thema TD
Объём, мощность и тип двигателя:
2.5(8144.97S)
Место парковки: Львів

zbir, Не заважай механізму працювати. IMHO звичайно. Це я стосовно обов'язкової заміни прокладки.

Сообщение отредактировал
Taras_Potatos - Пт, 24.05.13, 19:25

   
zbir
Добавлено: 24.05.13, 23:33 | Сообщение # 63

Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Сообщений: 243
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя:
1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна

Зрозуміло, якби три роки тому на форумі мною було винесені вкупі питання про періодичне споглядання в задньому вікні легкого білого диму, незрозумілої мокроти свічки в третьому циліндрі, випадку розриву верхнього патрубка охолоджувальної рідини, постійного доливання антифризу при відсутності його слідів в моторному відсіку і салоні разом з проблемою його витіснення з-під кришки розширювального бачка в останній час... - мені без вагань бувалі люди вказали б причину всього цього.
Даючи механізму працювати, паралельно я займався наслідками проблеми, а не причиною, рубав хвости.

Taras_Potatos, погоджуюсь з твоїм формулюванням, але з поправкою: "zbir, Не заважай справному механізму працювати".

   
Taras_Potatos
Добавлено: 24.05.13, 23:58 | Сообщение # 64

Член клуба
В клубе с 30.12.09
Возраст: загрузка...
Сообщений: 566
Последний визит: загрузка...

Авто: Lancia Thema TD
Объём, мощность и тип двигателя:
2.5(8144.97S)
Место парковки: Львів

Звичайно. Але я проти превентивної, безпідставної заміни.

   
Крома
Добавлено: 25.05.13, 07:49 | Сообщение # 65

Кандидат в ЧК
В клубе с 29.08.10
Возраст: загрузка...
Сообщений: 1780
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat Croma TURBO IE
Место парковки: Харьков

Цитата (zbir)
варта додати прокладку головки блока циліндрів


Все признаки неисправности двигаеля до ремонта ты уже прошел.
Без этих признаков вскрывать двигатель,
это только удолетворять нездоровое любопытство и искать себе приключений.
Без смены колец и ковыряния в головке менять прокладку просто так, пустая трата времени.

Цитата (zbir)
Останні 90 градусів дотягував по половині.

Все правильно.
Усилие затяжки возросло до неразумных величин и напугало.
При новых болтах такого не происходит.
Поэтому при старых болтах лучше его сразу динамометрическим ключом контролировать.

Цитата (zbir)
Тут однакові для всіх 10 болтів початкові 40 одиниць

Это при любом методе одинаково.

Полезно знать.
Головка в эксплуатации имеет температуру от крепкого мороза до рабочей.
Соответсвенно имеет большой температурный коэфициент расширения.
Болты работают в некоторм роде пружинами.
Должны стабилизировать усилие прижатия.
Старые болты это свойсво несколько теряют.
Если напасть повториться, то поменяй их обязательно.

   
zbir
Добавлено: 25.05.13, 13:37 | Сообщение # 66

Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Сообщений: 243
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя:
1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна

Циліндри і обвіску поршнів не дивився, так як рік назад міряв компресію на гарячому двигуні – в 4 циліндрах було приблизно 10,5 – 11 одиниць. Десь 2-3 роки поїжджу, а там і болти заміню, відповідно по циліндрах подивлюсь, інше повилазить.

Якщо по темі, то проблема з перегрівом двигуна в мороз вирішена.

   
toxa128
Добавлено: 25.05.13, 15:42 | Сообщение # 67

Италофанат
В клубе с 05.11.10
Возраст: загрузка...
Сообщений: 223
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat Tempra 1991 продал...
Объём, мощность и тип двигателя:
1.6
Место парковки: Rivne

Цитата (zbir)
Якщо по темі, то проблема з перегрівом двигуна в мороз вирішена.

Мабуть не з перегрівом, а з бульканням газів. це свежтаки різні речі.

   
zbir
Добавлено: 30.05.13, 21:51 | Сообщение # 68

Италофанат
В клубе с 17.01.11
Возраст: загрузка...
Сообщений: 243
Последний визит: загрузка...

Авто: Fiat Tipo. 1989.
Объём, мощность и тип двигателя:
1.4/71 к.с., 160.A1.000
Место парковки: Львів Україна

toxa128, до булькання, як видно з фото, діло йшло довго. Фрагмент металевого обода відірвався і зігнувся , коли знімалась прокладка. Я його вже не чіпав, так і зафіксував на фото.






   
Список форумов клуба FIAT » Автомобили FIAT - ремонт, обслуживание (Флуд категорически запрещен!) » Fiat Regata/ Ritmo/ Croma » Двигатель и его системы » перегрев двигателя в 25градусів морозу (ДОПОМОЖІТЬ!!!!!!!)
  • Страница 5 из 5
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Поиск:
[ Кто сегодня был на форуме ] [Статистика пользователей]
Хостинг от uCoz | sitemap |
Яндекс.Метрика

Для корректной работы с сайтом и форумом рекомендуем использовать браузеры
For the correct work with the site and the forum recommend you to use browsers
Firefox, Opera, Chrome
Internet Explorer не поддерживается принципиально

RSS | Обратная связь